شهردارمنطقه بیست:افزایش رضایت شهروندان از مهمترین رویکردهای مدیریت شهری منطقه بیست است

شهرری (پانا) - نشست بسیج رسانه شهرری با شهردار منطقه بیست پیرامون اقدامات رسانه های فعال شهرری و برنامه های پیش بینی شده برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۳۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
شهردارمنطقه بیست:افزایش رضایت شهروندان از مهمترین رویکردهای مدیریت شهری منطقه بیست است

فرهاد افشار در این جلسه با تاکید بر نقش مهم رسانه‌ها در روشنگری افکار عمومی گفت: اطلاع رسانی دقیق برنامه‌های پیش بینی شده مدیران شهری هر سازمان از سوی اصحاب رسانه ، موجب مطالبه گری شهروندان و تقویت افکار عمومی و الزام مدیران برای پیگیری برنامه ها و کسب نتیجه مطلوب می شود.

او عنوان کرد: در راستای حکمروایی خوب شهری، مدیریت شهری منطقه بیست نیازمند نقطه نظرات مردم ، انتقال سیاست‌های کاری خود به شهروندان و نیز احصاء بازخورد نقطه نظرات شهروندان در خصوص عملکرد شهرداری است و با توجه به ابزار اطلاع رسانی ناکافی نیازمند حمایت و کمک اصحاب رسانه هستیم.

او تصریح کرد: با تعامل دوسویه اصحاب رسانه و شهرداری منطقه بیست برخی مطالبه گری‌های شهروندان این منطقه از مدیریت ارشد شهری تهران میسر می شود و سرعت حرکت فعالیتهای توسعه ای افزایش می یابد.

افشار با اشاره به برنامه عملیاتی و استراتژیک شهری منطقه بیست گفت: افزایش رضایت شهروندان از مهمترین رویکردهای مدیریت شهری منطقه بیست است تاکید کرد: برنامه عملیاتی سال گذشته با حضور شهردار تهران رونمایی شد و به عنوان سند بالادستی، خط مشی و مسیر حرکت معاونت‌ها را با چشم انداز ری شهر ایرانی، اسلامی پیشرومشخص کرده که این اقدام برای اولین بار در شهر تهران و به ابتکار شهرداری منطقه بیست به اجرا رسیده است.

او یاد آورشد: اصحاب رسانه می توانند زبان گویای شهرداری باشند و مدیریت شهری این منطقه نیز برنامه‌های حمایتی برای اصحاب رسانه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار