پرداخت 4 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه در آذربایجان غربی

ارومیه(پانا)-در دو ماهه ابتدایی سال جاری 149 فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش 4 میلیارد تومان از سوی بانک ملی ایران در آذربایجان غربی به متقاضیان پرداخت شده است.

کد مطلب: ۹۲۳۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت 4 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه در آذربایجان غربی

سرپرست اداره امور شعب آذربایجان غربی بانک ملی ایران در گفت‌وگو با سرویس اقتصادی باریش نیوز، اظهار کرد: میزان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی در سال گذشته 180 میلیارد تومان بود که این میزان برای 11 هزار و 742 نفر پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع یک هزار و 165 میلیارد تومان تسهیلات در سال گذشته برای 58 هزار و 107 نفر در استان پرداخت شده است، گفت: در دو ماهه اول سال جاری 32 میلیارد تومان تسهیلات جاری به یک‌هزار و 323 مورد پرداخت شده است.

غالب در ادامه افزود: بانک ملی به عنوان بزرگترین بانک کشور در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارد که در سال رونق تولید برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی به عنوان پیشگام عمل کرده است.

این مسئول همچنین بیان کرد: سامانه بانکداری بام، پیام رسان بله، کانون و اپلیکیشن 60 از جمله ابزارهای بانکداری الکترونیک هستند که از سوی این بانک به مردم ارائه می‌شود.

سرپرست اداره امور شعب آذربایجان غربی بانک ملی ایران با بیان اینکه پیام رسان بله تنها پیام رسان داخلی با قابلیت عملیات بانکی است تصریح کرد: بانک ملی ایران اولین بانک کشور است که برنامه رمز یکبار مصرف را برای امنیت خوب مشتریان راه‌اندازی کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار