رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان:موضوع طلاق در کشور خیلی مهم است

اردستان(پانا)-رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت:مو ضوع طلاق در کشور خیلی مهم است و زوج های جوان باید در کلاس های آموزشی پیش از ازدواج شرکت کنند.

کد مطلب: ۹۲۳۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان:موضوع طلاق در کشور خیلی مهم است

حجت الاسلام سید جواد حیدری در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: موضوع طلاق در کشور خیلی مهم است و با توجه به ایجاد کارگروه اجتماعی در این خصوص زوج های جوان باید پیش از ازدواج در کلاس های آموزشی روانی، حقوقی، اخلاقی و احکام شرکت کنند.

وی افزود: مهم ترین موضوعی که سازمان تبلیغات اسلامی پیگیری می کند پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی است؛ باید واقعیت ها را بپذیریم و آسیب های اجتماعی را که از مهم ترین آنها طلاق، اعتیاد و کاهش ازدواج است را جدی بگیریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: برای مقابله با طلاق و افزایش ازدواج با شعار و آمار نمی توان برخورد کرد و بهترین راه این است که همه دستگاه های فرهنگی و تبلیغی مشوق ازدواج باشند؛ راه ازدواج آسان فراهم کردن موضوع اشتغال و زمینه سازی برای تهیه مسکن زوجین توسط مسئولان است.

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: با ترغیب فرزندان خود به برنامه های اعتقادی، قرآن و احکام در مساجد و اوقات فراغت آنها را دیندار بزرگ و تربیت کنید تا بتوانند در برابر آسیب های اجتماعی دوام بیاورند.

وی خاطرنشان کرد: نشاط اجتماعی موضوعی است که باید در کشور مورد توجه جدی قرار گیرد و رهبر معظم انقلاب هم در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره داشته اند اما اینکه بعضی ها نشاط اجتماعی را در اجرای کلاسهای موسیقی، ساز و تار می بینند، صحیح نیست؛ باید توجه داشته باشیم که موضوع معنویت امروز می تواند جوانان را در برابر این آسیب های اجتماعی مصون سازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار