ترامپ: ۱۰ دقیقه قبل از حمله به ۳ سایت در ایران آن را متوقف کردم

تهران (پانا) - رئیس‌جمهوری آمریکا در صفحه توئیترش مدعی شد ۱۰ دقیقه قبل از حمله به سه سایت در ایران، دستور توقف آن را داده است.

کد مطلب: ۹۲۳۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
ترامپ: ۱۰ دقیقه قبل از حمله به ۳ سایت در ایران آن را متوقف کردم

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا توئیتش درباره ایران را با اشاره به توافق هسته‌ای «برجام» که در دوران «باراک اوباما»، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا میان ایران و گروه ۱+۵ حاصل شد آغاز کرد.

او نوشت: «رئیس‌جمهور اوباما توافقی ناکام و وحشتناک با ایران کرد- به آنها ۱۵۰ میلیارد دلار پول به علاوه ۱.۸ میلیارد دلار پول نقد داد! ایران درگیر مشکلات بزرگی بود و او آنها را با وثیقه نجات داد. راه دستیابی آنها به سلاح‌های هسته‌ای را برایشان باز کرد و اندکی بعد، عوض تشکر، ایران فریاد زد، مرگ بر آمریکا.»

ترامپ در ادامه نوشت: «من به آن توافق که حتی به تأیید کنگره هم نرسیده بود خاتمه دادم و تحریم‌های شدیدی وضع کردم. آنها امروز نسبت به زمانی که من رئیس‌جمهور شدم، کشور ضعیف‌تری هستند. آن موقع مشکلات عمده‌ای در سراسر خاورمیانه ایجاد می‌کردند، حالا ورشکسته‌اند.»

رئیس‌جمهوری آمریکا در ادامه نوشت: «دوشنبه آنها یک هواپیمای بدون سرنشین را در حال پرواز بر فراز آب‌های بین‌المللی ساقط کردند. شب گذشته آماده بودیم برای تلافی به سه سایت مختلف حمله کنیم که پرسیدم چند نفر کشته خواهند شد؟ پاسخ یک ژنرال بود: "۱۵۰ نفر قربان". ده دقیقه قبل از حمله، آن را متوقف کردم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار