غیر رسمی: جانشین برانکو در پرسپولیس معرفی شد

تهران (پانا) – مهم‌ترین گزینه جانشینی برانکو در پرسپولیس با مدیران این باشگاه به توافق رسید.

کد مطلب: ۹۲۳۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
غیر رسمی: جانشین برانکو در پرسپولیس معرفی شد

با فسخ قرارداد ناگهانی برانکو ایوانکوویچ که به علت پرداخت نشدن مطالبات این مربی کروات صورت گرفت، گمانه‌زنی‌ها درباره جانشین سرمربی افسانه‌ای پرسپولیس آغاز شد و تنها گزینه‌ای که با واکنش منفی هواداران این تیم روبه‌رو نشد، یحیی گل‌محمدی، مدافع سابق پرسپولیس و سرمربی موفق فصل گذشته پدیده مشهد بود.

با جدی شدن خبر حضور یحیی در پرسپولیس، هر چند روز گذشته باشگاه پدیده با صدور بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد اجازه جدا شدن سرمربی‌اش را نمی‌دهد و از مدیران پرسپولیس درخواست کرد به این باشگاه ضربه نزنند، امروز خبرهای دیگری از به گوش رسید.

یک منبع آگاه از باشگاه پرسپولیس به پانا خبر داد که کار پیوستن یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس تمام شده است و این مربی به مدیران باشگاه پدیده شهر خودرو اعلام کرده است دیگر تمایلی به بازگشت به مشهد ندارد و قصد دارد فصل جدید روی نیمکت پرسپولیس باشد.

گل‌محمدی که پیش از این یک بار تجربه سرمربیگری در پرسپولیس را داشته است، خوب می‌داند که رفتن برانکو فرصتی طلایی را برای او فراهم کرده که شاید در صورت از دست دادن این فرصت، تا سال‌ها نتواند به نیمکت تیم محبوبش برسد.

حتی گفته می‌شود گل‌محمدی لیست بازیکنان مورد نظرش را هم به ایرج عرب داده است و بسیار جدی برنامه‌های آماده‌سازی پرسپولیس در اردوی پیش فصل را تنظیم می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار