دوره آموزشی کنترل کیفیت فعالیت های مدرسه ویژه شورای معاونین اداره کل و مدیران و روسای آموزش و پرورش استان کردستان برگزار شد

سنندج(پانا)-با شرکت اعضای شورای معاونین اداره کل و مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق تابعه استان کردستان، دوره آموزشی با عنوان« کنترل کیفیت فعالیت های مدرسه »برگزار شد .

کد مطلب: ۹۲۲۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزشی کنترل کیفیت فعالیت های مدرسه ویژه شورای معاونین اداره کل و مدیران و روسای آموزش و پرورش استان کردستان برگزار شد

این دوره آموزشی 16 ساعته با عنوان کنترل کیفیت فعالیت های مدرسه ویژه اعضای شورای معاونین اداره کل ، مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق تابعه استان با کد 91400495 در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد .

در این دوره آموزشی یکروزه شیر بگی از اساتید دانشگاه کردستان پیرامون فعالیت های کیفی مدرسه مطالبی ارائه کرد و ضمن بررسی موضوع به صورت علمی ، در خصوص نحوه کیفی سازی فعالیت های مدارس بحث و تبادل نظر شد .

هم چنین در این دوره آموزشی، توسط معاونین اداره کل در خصوص مدرسه محوری، برنامه تدبیر، توانمند سازی نیروی انسانی، فعالیت های تابستانی، ساماندهی نیروی انسانی، تعالی مدیریت ، کنترل کیفیت و ارزیابی برنامه های مدرسه، قوانین مرتبط با آموزش و پرورش و کیفی سازی آموزش مطالبی مطرح شد .

طالب محمدی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه در اجرای نظام راهبری مدرسه محوری ، 9 دوره آموزشی برای اعضای شورای معاونین اداره کل و مدیران و روسای آموزش و پرورش استان پیش بینی شده است، گفت: اولین دوره آن در پایان سال 97 برگزار شد و این دومین دوره آن است و تا پایان تابستان 98 سایر دوره ها نیز برگزار می شود .

به گفته وی در راستای نظام راهبری مدرسه محوری تعداد 10 دوره آموزشی نیز برای مدیران مدارس پیش بینی شده و در حال برگزاری است و کلیه مدیران مدارس و مدیر آموزگاران ملزم به شرکت در این دوره ها بوده، و صدور ابلاغ مدیران مدارس در سال تحصیلی 99-98 منوط به شرکت در دوره های آموزشی مذکور ، قبولی در آن و دریافت ID کارت است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار