یوسف بهارلو: حفظ و نگهداری املاک و دارایی های آموزش و پرورش ازحساسیت بالایی برخوردار است

تهران(پانا) - نشست هم اندیشی کارشناسان بودجه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با کارشناسان بودجه مناطق بیست و یک گانه آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۲۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
یوسف بهارلو: حفظ و نگهداری املاک و دارایی های آموزش و پرورش ازحساسیت بالایی  برخوردار است

در این نشست یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش یک ابر سیستم بسیار گسترده می باشد، تاکید کرد: انضباط مالی، مدیریت منابع و جلوگیری از هزینه‌های اضافی باید در دستور کار جدی ادارات قرار گیرد، چرا که در اینصورت با یک هرج و مرج و بی برنامه گی به اهداف مورد نظر نظام تعلیم و تربیت دست نخواهیم یافت.

او با تاکید بر اینکه اشراف بر قوانین و مقررات برای کارشناسان بودجه و مالی مناطق بسیار ضروری است، تصریح کرد: اشراف به قوانین و مقررات سبب می گردد که نه تنها تخلفی صورت نگیرد بلکه حقوق آموزش و پرورش توسط دیگر نهادها ضایع نگردد، لذا باید آموزش‌های لازم در این زمینه شکل گیرد .

بهارلو ادامه داد: در برخورد با ارباب رجوع و تکریم آنها نباید فراموش کنیم که قبل از هر چیز نقش ما تربیتی است و لذا باید ادبیات ما هم متفاوت باشد و منزلت فرهنگی و اجتماعی دستگاه تعلیم و تربیت همیشه مد نظر قرار گیرد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که حفظ مالکیت دارایی‌های آموزش و پرورش از اولویت‌های بسیار مهم ماست، خاطرنشان کرد: در حفظ و نگهداری املاک و دارایی‌های آموزش و پرورش حساسیت بالایی داریم و به هیچ وجه با از دست دادن و واگذاری آنها موافق نیستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار