نقوی حسینی با اشاره به اعزام هزار نیروی نظامی به خاورمیانه:

آمریکایی‌ها هیچ گاه وارد تنش با ایران نخواهند شد

تهران (پانا) - عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اعزام هزار نیروی نظامی آمریکایی به خاورمیانه، گفت: آمریکایی‌ها هیچ گاه وارد تنش با ایران نخواهند شد زیرا قدرت ما را به خوبی می‌شناسند.

کد مطلب: ۹۲۲۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
آمریکایی‌ها هیچ گاه وارد تنش با ایران نخواهند شد

سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با خانه‌ملت، با اشاره به اعزام هزار نیروی نظامی جدید آمریکایی به منطقه خاورمیانه، گفت: اختلاف در داخل هیات حاکمه آمریکا و بین دولت و حوزه دفاعی واقعیت است، حوزه دفاعی این کشور شرایط خود را در منطقه می‌داند و نگرانی‌های بسیاری از این نظر دارند بنابراین با تنش در منطقه خاورمیانه مخالف می‌کنند.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این مخالفت‌ها به صحن کنگره و مجلس نمایندگان آمریکا هم کشیده شده است زیرا برخی معتقد به تغییر رویه ترامپ هستند.

اعزام هزار نیرو به خاورمیانه بر مبنای سیاست چماق و هویج ترامپ

وی افزود: ترامپ با اعزام هزار نیروی جدید به خاورمیانه، سیاست چماق و هویج را علیه جمهوری اسلامی اتخاذ کرده است، آمریکا از سویی نیروی نظامی و ناو جنگی به منطقه اعزام می‌کند و از سوی دیگر بر طبل مذاکره با ایران می‌کوبد.

نقوی حسینی تاکید کرد: آمریکایی‌ها هیچ گاه وارد تنش با ایران نخواهند شد، زیرا قادر به این کار نیستند و توانمندی ما را هم می‌دانند. این اقدامات و رفتارها در راستای افزایش تهدیدات است زیرا به خوبی به توانایی جمهوری اسلامی واقف هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: سیاست واحد آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران فشار حداکثری است و در عمل هم این را ثابت کردند اما در ظاهر به نوعی دیگر رفتار می‌کنند تا بیش از این در دنیا منزوی نشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار