مدیر آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه خبر داد:

برگزاری سومین نشست شورای آموزش وپرورش

حمیدیه (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان حمید یه از برگزاری نشست شورای آموزش و پرورش با محوریت بررسی عملکرد حوزه سواد آموزی ، برنامه های آموزش و پرورش در طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و شروع بکار پایگاه سنجش نوآموزان خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۲۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سومین نشست شورای آموزش وپرورش

کریم سعیداوی افزود: برنامه های حوزه سوادآموزی در سال 97در سه بخش، دوره سوادآموزی، دوره انتقال و دوره تحکیم تدوین و اجرا شد.

او اظهار داشت: در دوره سواد آموزی، طبق حجم ابلاغی اداره کل به این شهرستان سواد آموزی 500نفر بود که خوشبختانه شاهد جذب وآموزش صد درصدی این عزیزان بودیم.

مدیر آموزش و پرورش حمیدیه افزود: بحث غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان درتابستان ازمهمترین برنامه های آموزش وپرورش منطقه است که برای آن برنامه ریزی انجام شده وتلاش براین است که درمناطق روستایی بویژه مناطق سیل زده برنامه های متنوعی تحت عنوان پیک شادی توسط آموزش و پرورش شهرستان بابسیج همه امکانات در درون مجموعه انجام شود.

سعیداوی افزود: در همین راستا و به منظور ارتقا کیفیت فعالیت های پایگاه های اوقات فراغت، از همکاری و مشارکت سایر دستگاه ها هم برای ایجاد ظرفیت های جدید استقبال میکنیم.

مدیرآموزش و پرورش تاکیدکرد: در تابستان امسال، کانون های فرهنگی تربیتی، مرکزدارالقرآن ابرار،پژوهشرای باقر العلوم(ع) و سالن های ورزشی متعلق به آموزش و پرورش باتمام ظرفیت به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان اختصاص یافته است.

سعیداوی یادآور شد: در این جلسه موضوعات دیگری هم ازجمله، پایگاه سنجش نوآموزان پایه اول که از هفته آینده در دبستان استثنایی بعثت افتتاح می‌شود، همچنین بحث امنیت مدارس در تابستان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست شاهین هاشمی سرپرست فرمانداری شهرستان برای پربار کردن اوقات فراغت جوانان برتشکیل کارگروه مشترک متشکل از ادارت فرهنگ و ارشاد،ورزش وجوانان،شهرداری و آموزش وپرورش تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار