نقش موثر روابط عمومی ها در تبیین عدالت جامعه

یزد (پانا) – استاندار یزد در نشست روابط عمومی ها بیان داشت: روابط عمومی ها در تبیین عدالت جامعه و کمک به امنیت کشور نقش موثری را ایفا می کنند.

کد مطلب: ۹۲۲۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
نقش موثر روابط عمومی ها در تبیین عدالت جامعه

نشست روابط عمومی دستگاه های اجرائی و قضائی استان یزد امروز صبح در سالن اجتماعات اداره اسناد و املاک برگزار شد.

در این نشست محمد علی طالبی استاندار یزد ضمن یاد و خاطره شهید بهشتی که تبلور اندیشه ناب ایرانی بود بیان داشت: دشمنان با هدف قرار دادن شخصیت های انقلابی ایران، سعی در نابودی آمال و آرزوهای این نظام را داشتند.

طالبی بخشی از سخنان خود را به مبحث عدالت اختصاص داد و اظهار داشت: مسئولیت همه ما عدالت است که قدمتی درازا در طول تاریخ به امروز دارد و از زمانی که انسان به تفکر رسید موضوع عدالت شکل گرفت.

وی در ادامه یکی از اصلی ترین نکاتی که در همه ادیان های مختلف از آن یاد شده است را عدالت دانست و گفت: عدالت از دیرباز تا به امروز محل اندیشه ورزی است و جامعه همچنان در مفهوم عدالت کاستی را به دنبال دارد.

استاندار یزد تاکید نمود: عدالت از کوچکترین مفهوم ها شکل می گیرد و اگر ما به عدالت پایبند نباشیم نمی توانیم در راستای تحقق اهداف کشور، تبیین و ترویج عدالت در سطح جامعه نقش موثری را ایفا کنیم.

طالبی روابط عمومی دستگاه های اجرائی و قضائی استان را مورد خطاب خود قرار داد و بیان نمود: روابط عمومی ها در تبیین عدالت در جامعه و کمک به امنیت در کشور نقش موثری را ایفا می کنند.

وی تاکید نمود: نقش روابط عمومی ها در ایجاد آرامش و امنیت روانی جامعه که از بارزترین خصوصیات یک جامعه است، بسیار حایز اهمیت می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار