معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان:

توسعه رشته های مهارت محور منطبق با اهداف سند تحول بنیادین است

امضای تفاهم نامه همکاری جامعه هتلداران هرمزگان با آموزش و پرورش

هرمزگان(پانا)-معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان با تاکید بر اینکه توسعه رشته های مهارت محور منطبق با اهداف برنامه توسعه کشور و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، از انعقاد تفاهم نامه با جامعه هتلداران استان هرمزگان در راستای توسعه رشته هتلداری و گردشگری در هنرستان های کاردانش خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۲۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
توسعه رشته های مهارت محور منطبق با اهداف سند تحول بنیادین است

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان؛ محمد قویدل افزود: بر اساس این تفاهم نامه که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان انجام شد، جامعه هتلداران موظف به تامین نیروی انسانی متخصص جهت آموزش در هنرستان مجری بر اساس سر فصل های مصوب آموزشی گردیده و همچنین فراهم نمودن بازدید از هتل ها و همچنین بازدید از مراکز گردشگری و زمینه انجام دوره های کارورزی هنرجویان در حال تحصیل خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز نیروی انسانی متخصص در دو جنسیت مرد و زن ، رشته هتلداری در یک هنرستان پسرانه و یک هنرستان دخترانه کاردانش ناحیه یک و دو بندرعباس، از مهرماه 98 فعال خواهد شد.

قویدل ضمن تشریح اینکه تفاهم نامه به مدت سه سال اعتبار دارد، گفت: این تفاهم نامه پس از اتمام با توافق طرفین قابل تمدید می باشد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان همچنین با اشاره به توسعه صنعت گردشگری در استان هرمزگان، اظهار کرد: مطالعات جهانی نشان می دهد یکی از مشاغلی که در کانون توجه اقتصادهای روز دنیاست صنعت گردشگری و توجه به توسعه پایدار است که تحقق این مهم برای اقتصاد ملی کشور ما بسیار مهم است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان در پایان توجه به توسعه رشته های گردشگردی از سوی جامعه هتلداران استان را ستود و ابراز امیدواری کرد در سایه این تعامل و تفاهم شاهد اعتلای صنعت توریسم در استان گردشگری هرمزگان با بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار