معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:

توسعه رشته بورس در هنرستان های کاردانش

هرمزگان(پانا)-معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان از انعقاد تفاهم نامه با سازمان بورس و اوراق بهادار در راستای توسعه رشته بورس در هنرستان های کاردانش خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۲۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
توسعه رشته بورس در هنرستان های کاردانش

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان؛ محمد قویدل افزود: بر اساس این تفاهم نامه سازمان بورس موظف به تامین نیروی انسانی متخصص جهت آموزش در هنرستان مجری بر اساس سر فصل های مصوب آموزشی گردیده و همچنین فراهم نمودن بازدید از مراکز تخصصی و زمینه انجام دوره های کارورزی هنرجویان در حال تحصیل خواهد بود.

وی ادامه داد : رشته بورس در یک هنرستان پسرانه و یک هنرستان دخترانه کاردانش ناحیه یک و دو بندرعباس، از مهرماه 98 فعال خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه تفاهم نامه به مدت 3 سال اعتبار دارد، گفت: این تفاهم نامه پس از اتمام با توافق طرفین قابل تمدید است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان همچنین با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در رابطه با افزایش آموزش های مهارتی و توسعه آموزش های فنی تخصصی در هنرستان ها، خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش برای تحقق این مهم مشارکت های خود را با سازمان های دیگر و تربیت نیروی ماهر متناسب با بازار کار در دستور کار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار