سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز خبر داد :

راهیابی 2 اثر فرهنگیان ناحیه یک به مرحله کشوری جشنواره الگوهای برتر تدریس تفکر و سبک زندگی

اهواز (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از راهیابی ۲ اثر فرهنگیان این ناحیه به مرحله کشوری پنجمین دوره جشنواره الگوهای برتر درس تفکر و سبک زندگی خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۲۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی 2 اثر فرهنگیان ناحیه یک به مرحله کشوری جشنواره الگوهای برتر تدریس تفکر و سبک زندگی

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز درگفتگو با خبرنگار پانا اظهار کرد: این جشنواره همه ساله و با هدف توسعه فرهنگ پژوهشگری، افزایش توانمندی های حرفه ای مدرسان از طریق فعالیت های فردی و گروهی به وسیله تبادل تجارب، بررسی و شناخت روش های مطلوب در تدریس درس تفکر و سبک زندگی برگزار می شود.


او با بیان اینکه این جشنواره در ۳ سطح منطقه، ناحیه، استان و کشور برگزار می شود، عنوان کرد: در مرحله اول و پس از دریافت آثار توسط دبیرخانه های جشنواره و شناخت نفرات برتر، آثار آن ها جهت رقابت در جشنواره استانی به دبیرخانه جشنواره در اداره امور تربیتی اداره کل ارسال شد. که 2 اثر از ناحیه یک اهواز جواز حضور در مرحله کشوری را کسب کردند .

نیسی گمراوی با اشاره به اینکه طرح آقای اردشیر آقایی با عنوان " افسردگی چیست " در پایه هشتم از دبیرستان متوسطه اول سروش مقام اول و طرح سرکارخانم خدیجه حسینی با عنوان "مهارت قاطعیت و جرات ورزی " در پایه هفتم ازدبیرستان متوسطه اول پاینده به مرحله کشوری راه یافتند ، گفت : امیدواریم این دو اثر در مرحله کشوری نیز حائز رتبه های برتر شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار