تعطیلی ۸ واحد تهیه و توزیع مواد غذایی غیر بهداشتی در شیراز

شیراز(پانا)-رییس مرکز بهداشت شهدای والفجر از تعطیلی هشت واحد صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی در شیراز به علت رعایت نکردن مقررات بهداشتی خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۲۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تعطیلی ۸ واحد تهیه و توزیع مواد غذایی غیر بهداشتی در شیراز

احمد رضازاده گفت: در پی نظارت کارشناسان بهداشت محیط بر مراکز حساس، دو کارگاه شیرینی پزی، یک نانوایی، دو رستوران، یک قنادی، یک مرکز عرضه لبنیات سنتی و یک مرغ فروشی به دلیل تخلف از موازین بهداشتی و بی اعتنایی متصدیان به اخطارها و تذکر بازرسان بهداشت محیط تعطیل شد.

رضا زاده بیان داشت:این مراکز به دلیل رعایت نکردن مفاد آیین نامه ماده ۱۳ مواد خوردنی و آشامیدنی و نداشتن مجوز بهداشتی از مرکز بهداشت؛تعطیل شدند.

وی ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط علاوه بر بررسی وضعیت بهداشتی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، نظارت ویژه ای بر سلامت مواد اولیه مصرفی به ویژه در مراکز حساس دارند و در صورت نیاز، اقدامات قانونی صورت می گیرد.

رییس مرکز بهداشت شهدای والفجر از تمامی متصدیان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی خواست تا برای حفظ سلامت مصرف کنندگان، با رعایت موازین بهداشتی، از مواد اولیه دارای مجوزهای بهداشتی استفاده کنند.

رضازاده از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد غیر بهداشتی، موضوع را برای بررسی، به کارشناسان سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار