محمد صیدلو خبر داد: اجرای طرح انتخاب و انتصاب مدیران درمناطق بیست و یک گانه شهرستان های استان تهران

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت : یک هزار و یکصد و پنجاه نفر متقاضی شرکت در طرح انتخاب و انتصاب مدیران درمناطق بیست و یک گانه شهرستان های استان تهران هستند.

کد مطلب: ۹۲۲۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو خبر داد: اجرای طرح انتخاب و انتصاب مدیران درمناطق بیست و یک گانه  شهرستان های استان تهران

محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران اظهار داشت: برنامه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در راستای سیاست‌های مدرسه محوری بصورت هماهنگ در شهرستان‌های استان تهران برگزار می شود.

او گفت: یک هزار و 150 نفر متقاضی شرکت در طرح انتخاب و انتصاب مدیران درمناطق بیست و یک گانه شهرستان‌های استان تهران ثبت نام نموده اند که بیشترین تعداد متقاضی مربوط به شهرستان اسلامشهر بوده است.

صیدلو با تاکید بر این که این آزمون بصورت آنلاین در 29 مرکز در شهرستان‌های استان تهران برگزار خواهد شد، تصریح کرد: آزمون حضوری، الکترونیکی برنامه انتخاب و انتصاب مدیران در مورخ سه شنبه 28 خرداد ماه در سه گروه و ساعت نه صبح برگزار می گردد و طبق زمانبندی پیش بینی شده در ساعت هفده به پایان خواهد رسید.

این مقام مسئول با اعلام حضور ناظرین استانی در مراکز در نظر گرفته شده در سطح مناطق 21 گانه شهرستان‌های استان تهران، خاطرنشان کرد: با همکاری روسای مناطق و عوامل اجرایی تلاش بر آن شدیم تا شرایط مطلوب برگزاری آزمون جهت همکاران فرهنگی فراهم گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار