مدیرآموزش وپرورش کاشمر در جلسه ی هم اندیشی اوقات فراغت :

مهم ترین خواسته از پایگاه های تابستانی محیط سالم و دستاورد مناسب است

کاشمر(پانا)- مدیرآموزش پرورش کاشمر خطاب به مدیران پایگاه های اوقات فراغت گفت: انتظار اولیاء دانش اموزان و همچنین من از پایگاها، وجود محیطی سالم وداشتن دستاورد مناسب است .

کد مطلب: ۹۲۲۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مهم ترین خواسته از پایگاه های تابستانی محیط سالم و دستاورد مناسب است

علی طاهریان ضمن تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی گفت : شهرستان کاشمر ۶نشریه ی فعال دارد که از نشریه های شهرهای اطراف بیشتراست و در فضای مجازی نیز از شهرهای بسیار فعال می باشد و این باعث می شود که اخبار درست و نادرست سریع پخش شود وی ادامه داد با توجه به اینکه محدودیت های مدرسه در تابستان وجود ندارد حاشیه هایی برای مراکز تابستانی بوجود می اید و در سطح مردم منعکس می شود.
مدیر اموزش و پرورش افزودمدیران پایگاه های اوقات فراغت بایدتلاش نمایند که حاشیه ی نامناسبی پیش نیاید وبا کمک اولیاء و مربیان برنامه قابل قبولی برای پایگاه تهیه نمایندتا مشکلی برای مسئولین پایگاه و اداره ایجاد نشود.
طاهریان ضمن تقدیر از رابط خبرگزاری پانا که در آموزش خبرنگاران دانش آموز و حضور انان در برنامه های مختلف اهتمام جدی دارد خواستار همکاری بیش از پیش مدیران با خبرنگاران پانا شد.
حسن رمضانی معاون پرورشی وتربیت بدنی نیز با بیان چند حکایت آموزنده در رابطه ی باتحول افراد مختلف گفت:بسیاری استعداد یابی ها رشد دانش آموزان می تواند از کلاس های مختلف درطی تابستان شروع شود.

وی افزود: سال قبل۱۰ پایگاه با۳۵۰۰ عضو داشتیم که امیدواریم امسال به۴۵۰۰ نفر افزایش یابد.

وی با تأکید بر اینکه مسولین شهرستان آماده ی بازدید ازپایگاه های اوقات فراقت می باشند نظارت بر شهریه وکیفیت کلاس ها وهمچنین زیبا و بانشاط بودن کلاس ها را از مهترین موارد ارزشیابی عنوان نمود .
مهدی رجبی مسئول حراست آموزش و پروش نیز با بیان نقش الگویی معلّم بر نظارت مدیران بر پوشش همکاران ودانش آموزان تأکیدنمود

وی رعایت مواردایمنی وهمچنین کنترل ورود وخروج اعضارا ازدیگر موارد قابل پیگیری در پایگاه های تابستانی دانست.
گفتنی است، در این جلسه از دانش آموزانی که در رشته های مختلف از جمله شطرنج و والیبال مقام آورده به تیم ملی دعوت می شوند تقدیر به عمل آمده مقرر شد به نحو مطلوب اطلاع رسانی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار