فرمانداراسلامشهر: کاهش نرخ بیکاری باحذف بروکراسی اداری ،قدرت ریسک پذیری و تصمیم گیری اجرایی مدیران میسر است

اسلامشهر(پانا) - جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اسلامشهر با حضور فرماندار، معاونت برنامه ریزی و توسعه و مسئولین ادارات در سالن جلسات فرمانداری منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۹۲۲۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
فرمانداراسلامشهر: کاهش نرخ بیکاری باحذف بروکراسی اداری ،قدرت ریسک پذیری و تصمیم گیری اجرایی مدیران میسر است

در این جلسه مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در سخنانی اظهار داشت: مبحث اشتغال توصیه خاص رهبری ازسالهای گذشته تا به حال بوده و هست وبا توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمن که سعی در به زانو در آوردن مردم را دارد، اهمیت نگرش کاربردی به مسئله مهم اشتغال از ضرورت بسیار بالایی بشمار میرود.

او در ادامه افزود: دولت تدبیر و امید نیز راه‌هایی را در جهت حل مسئله اشتغال به کار برده، اما وظیفه ما مسئولین نیز ایجاب میکند که در راه مبارزه با آمریکا گام‌های عملیاتی برداریم و بدانیم بالاترین روش مبارزه با استکبار جهانی خدمت به مردم است.

فرماندار اسلامشهر به مدیران توصیه نمود: در راستای کاهش نرخ بیکاری، بروکراسی اداری را حذف کنیم، قدرت ریسک پذیری و تصمیم گیری و اراده داشته باشید تا روند اجرایی شدن امور با موفقیت پیش برود.

مرسلپور خاطر نشان کرد: گاهی اوقات مسائل اجرایی داخل شهرستان ارتباط به نامه نگاری با ادارات کل ندارد وادارات کل وظیفه نظارتی را برعهده دارند و ما هستیم که در حوزه اشتغال پویا، رونق تولید و راه اندازی کارخانجات تصمیمات اجرایی بگیریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: فرهنگ اشتغال مولد را جدی گرفته و در این راه تاسیس سازمانهای مردم نهاد و دعوت از سرمایه گزاران بخش خصوصی را با ارائه تسهیلات در نظر بگیریم و بدانیم هر کس خود را وابسته به نظام اسلامی میداند، میبایست در بحث اشتغال گامهای موثر بردارد.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار