انتصاب در شبکه سه سیما

در حکمی از سوی مدیر شبکه سه سیما، ناصر کریمان به‌عنوان مشاور عالی مدیر شبکه سه و محمدرضا نجارزاده به مدیریت گروه اجتماعی این شبکه منصوب شدند.

کد مطلب: ۹۲۱۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب در شبکه سه سیما

به گزارش روابط عمومی شبکه سه سیما؛ علی فروغی مدیر شبکه سه در حکمی ناصر کریمان را به عنوان مشاور عالی خود منصوب کرد.

فروغی در بخشی از این حکم ضمن بیان مأموریت‌های گسترده شبکه سه و لزوم بهره‌گیری از منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای تولیدات؛ آورده است: «این ضرورت ایجاب می‌نماید تا فردی باتجربه، مدبر و آشنا به مسائل رسانه، مسئولیت کمک فکری و اجرایی به مدیران محترم گروه‌ها و برنامه‌سازان را برعهده بگیرد. از این رو انتظار دارم ضمن پیگیری جدی، برنامه‌ریزی مناسبی را برای تحقق این موارد به عمل آورید».

فروغی همچنین در حکم جداگانه‌ای، محمدرضا نجارزاده را به سمت مدیریت گروه اجتماعی شبکه سه منصوب کرد.

در بخشی از حکم فروغی به نجارزاده آمده است: «با توجه به ضرورت طی مراحل درمانی برادر عزیز و گران‌قدر، مدیر مجرب و موفق گروه اجتماعی شبکه سه جناب آقای مهندس کریمان و نظر به تعهد، تخصص و تجربه‌های ارزشمند شما در امور رسانه، به سمت مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما منصوب می شوید».

در بخش پایانی این حکم نیز آمده است: «از زحمات و تلاش‌های مجدانه و موفق برادر عزیزم جناب آقای مهندس کریمان در زمان تصدی این مسئولیت که صفحات ماندگاری از موفقیت‌های رسانه‌ای را رقم زدند، صمیمانه قدردانی و تشکر می نمایم».

جعفر عبدالملکی هم که قبلاً قائم‌مقام مدیر شبکه سه بود، امروز رئیس رسانه ملی به پیشنهاد معاون امور استان‌های صداوسیما در حکمی‌، جعفر عبدالملکی را به عنوان مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان منصوب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار