مدیر کانون لقمان کاشمر:

دانش اموزان عضوکانون لقمان کاشمر تابستانی خاطره انگیز را تجربه خواهند کرد

کاشمر(پانا)- مدیرکانون فرهنگی تربیتی لقمان گفت: برای اوقات فراغت دانش اموزان برنامه ها و امکاناتی را فراهم کرده ایم که یک تابستان بیاد ماندنی را در خاطرات نوجوانی خود ثبت کنند.

کد مطلب: ۹۲۱۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش اموزان عضوکانون لقمان کاشمر تابستانی خاطره انگیز را تجربه خواهند کرد

علیرضا جمعه زاده در گفتگوی صمیمی به خبرنگار پانا گفت: با تجربیاتی که از برنامه های سال قبل داریم بهترین لحظات ممکن را برای دانش اموزان عضو کانون پیش بینی می کنیم‌.
مدیرکانون فرهنگی تربیتی لقمان با تشریح کارگاه های ارائه شده گفت:در رشته های ورزشی، هنری،علمی و مهارتی کلاس های متنوعی پیش بینی شده تا دانش آموزان بر اساس علاقمندی خود در کلاس ها شرکت نمایند.
وی افزود:جشن افتتاحیه کلاس های اوقات فراغت در روزچهارشنبه ۲۹خردادماه ساعت۱۷:۳۰ در سالن همایش شهید شهابیان کانون لقمان برگزار و شروع کلاس ها از روز شنبه اول تیرماه خواهد بود که تا اول شهریورماه ادامه دارد.
جمعه زاده به اعضای کانون گفت: علاوه بر کلاس ها برنامه مفرح اردویی،جنگ های شادی ، استخر آبگرم، سینما، زیارت بارگاه علی ابن موسی الرضا(ع) و اهدای جوایز نیز پیش بینی شده است.همچنین اعضای کانون می توانند به صورت رایگان از انجمن های ادبی، شهید پژوهی،گردشگری،هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی،طبیعت یاران و...استفاده نمایند
مدیر کانون برگزاری مراسم مذهبی و شرکت در نماز جمعه نیز از دیگر برنامه ها تابستانی برای اعضای علاقمند دانست.
جمعه زاده در پایان گفت: از حمایت های بیدریغ مدیریت محترم آموزش وپرورش و همچنین معاونت پرورشی و تربیت بدنی و همه بزرگوارانی که یاریگر ما در برگزاری کلاس های اوقات فراغت و ویژه برنامه های تابستانی هستند تقدیر و تشکر را داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار