آتیه سازان حافظ 18 ساله شد

قم (پانا) - سید هادی ایمنی آذری:مدیر شعبه استان قم از 18 ساله شدن خدمات بیمه آتیه سازان حافظ خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۱۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
آتیه سازان حافظ 18 ساله شد

مدیر آتیه سازان حافظ شعبه قم بیان کرد: شرکت آتیه سازان حافظ وابسته به سازمان بیمه سلامت ایران در سال 1380 بر اساس قانون بیمه همگانی خدمات درمانی و ساختار نظام و تامین اجتماعی (مصوبه هیئت محترم وزیران) و مجوز قانونی سازمان بیمه سلامت ایران تاسیس شد.
وی افزود: در خصوص مهمترین اهداف تاسیس شرکت می توان به ارتقاء و رشد سطح سلامت جامعه و کمک به اصلاح ساختار نظام سلامت از طریق گسترش خدمات درمانی ، ارائه طرح های نوین بیمه ای و افزایش رضایتمندی بیمه گذاران اشاره کرد.
ایمنی آذری گفت: در حال حاضر شرکت آتیه سازان حافظ از طریق 39 شعبه استانی ، 1165 نمایندگی و 4954 مرکز و موسسه تشخیص درمانی طرف قرارداد در کشور ، اعم از بیمارستانهای دولتی ،خصوصی و دانشگاهی ، دی کلینیک ها ، درمانگاهها ،مراکز سی تی اسکن ، ام آر آی ، آزمایشکاهها ، داروخانه ها، تصویر برداریها ،فیزیوتراپی ها و غیره یه بیمه شدگان ارائه خدمت می نماید.

شعبه استان قم


مدیر آتیه سازان حافظ قم تصریح کرد: در سال 1382 تاسیس و در راستای ارائه خدمت به بیمه شدگان محترم کار خود را آغاز نموده است.
وی گفت: در حال حاضر به جز شعبه مرکزی استان قم ، تعداد 3 نمایندگی ویژه و 4 دفتر نمایندگی در سطح شهر مقدس قم فعال بوده و در حال ارائه خدمت به حدود 90 هزار نفر از بیمه شدگان محترم می باشند.
ایمنی آذری خاطر نشان کرد: حدود 85 مرکز درمانی اعم از بیمارستانی ،درمانگاهی، دارو خانه ، آزمایشگاه ، تصویربرداری و غیره طرف قرار داد شعبه مرکزی استانه قم، به بیمه شدگان محترم خدمات ارائه می نمایند.
وی یاد آور شد: بیمه شدگان می توانند با در دست داشتن مدارک مثبته به مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه نموده و از خدمان آنلاین در کوتاهترین زمان بهره مند گردند.
مدیر آتیه سازان حافظ شعبه قم گفت: در صورتیکه بیمه شدگان محترم به مراکز درمانی غیر طرف قرارداد در استان و یا خارج از استان مراجعه نموده و خدمات دریافت نموده باشند با ارائه مستندات به هر یک از شعب سراسر کشور و یا نمایندگیها می توانند مبلغ هزینه شده را (تا سقف قرارداد) در حداقل بازه زمانی تعیین شده در قرارداد مربوطه دریافت نمایند.
لازم به ذکر است بیمه شدگان این شرکت می توانند پیشنهادات و انتقادات خود را به صورت سیستمی از طریق شماره 75013 ارائه نمایند و در اسرع وقت نسبت به بررسی آنها اقدامات لازم صورت خواهد پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار