تبریک مجموعه سازمان دانش آموزی جهت انتصاب معاون توسعه پشتیبانی اداره کل

یزد (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان و کارکنان این اداره جهت تبریک معاون جدید توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل در دفتر ایشان حضور به هم رساندند.

کد مطلب: ۹۲۰۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
تبریک مجموعه سازمان دانش آموزی جهت انتصاب  معاون توسعه پشتیبانی اداره کل

در روز سه شنبه مورخ 1398/3/21 حسینعلی ملانوری رئیس سازمان دانش آموزی با "علیرضا جلالی" معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان جهت تبریک انتصاب وی دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار ملانوری ضمن عرض تبریک به جلالی از درگاه خداوند متعال برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت داشت و به ارائه گزارش از فعالیت های سازمان دانش آموزی پرداخت و بیان داشت : سازمان دانش آموزی با انجام فعالیت های دانش آموز محور جهت توسعه و رشد اجتماعی دانش آموزان می کوشد.

وی در حاشیه جلسه افزود: ما با فعالیت هایی نظیر تاسیس پارلمان دانش آموزی که زمینه ساز رشد و پرورش همه جانبه دانش آموزان به خصوص در عرصه سیاسی و اجتماعی است در تلاشیم تا آینده سازانی پویا و مستعد به جامعه هدیه دهیم، همچنین در سال گذشته موفق شدیم اولین المپیاد دانش آموزی نبوغ را که در راستای سند تحول بنیادین و زمینه ساز رشد خلاقیت و ابتکار دانش آموزان است را با موفقیت برگزار کنیم، در جهت فعالیت های خیر خواهانه سازمان دانش آموزی می توان به طرح محاد اشاره کرد که این طرح حمایت از دانش آموزان نیازمند را به طور جدی پیگیری نموده و رفع هرچه بهتره نیاز ها و دغدغه های این دانش آموزان را دنبال می کند.

در پایان ملانوری از علیرضا جلالی درخواست تعامل هر چه بیشتر وی با سازمان دانش آموزی را داشت و برای ایشان آرزوی سر بلندی در همه عرصه های زندگی به ویژه در پست شغلی اش را داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار