در آیین نکوداشت مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز:

حسینی: بیش از ۱۳۰ هزار کلاس درس را خیران ساخته‌اند

برای ادامه این مسیر باید فرهنگ کار خیر در آموزش و پرورش را رشد دهیم

تهران (پانا) - سیدجواد حسینی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش می گوید که امروز بیش از ۱۳۰ هزار کلاس درس را خیران ساخته‌اند و سرانه فضای آموزشی به ۵.۲ متر مربع افزایش یافته است.

کد مطلب: ۹۲۰۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
حسینی: بیش از ۱۳۰ هزار کلاس درس را خیران ساخته‌اند

سیدجواد حسینی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در آیین نکوداشت محمدرضا حافظی، مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز که در باغ‌موزه هنر ایرانی برگزار شد، گفت: امروز خوشحالیم ایران در مسیر توسعه علم و دانش گام برمی‌دارد و مدرسه محلی برلی بالندگی علم و دانش و توسعه است.

او ادامه داد: هرچه مدارس باشکوه‌تر، عظیم‌تر، سرزنده‌تر، استانداردتر و کیفی‌تر باشد، جامعه را از نیروی انسانی باشکوه‌تر و کیفی‌تری برخوردار کرده‌ایم. خیران امکان تحول همه‌جانبه آینده جامعه را هدف خود قرار داده‌اند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: من کسی هستم که از جوار حرم مطهر رضوی توفیق خدمت پیدا کرده است. روزی که مسئولیت اداره کل آموزش و پرورش در خراسان رضوی را با حکم دکتر فانی دریافت کردم، قصد داشتم به دفتر محل کارم بروم که گفتند خیران در نیشابور جلسه‌ای دارند؛ به دفترم نرفتم و به جلسه خیران در نیشابور رفتم و امروز هم در اولین جلسه کاری، در خدمت خیران هستم.

حسینی ادامه داد: دکتر حافظی، خیر مدرسه‌ساز، در کنار ما بود و هست، اما بیشتر از آنکه در کنار نظام تعلیم و تربیت باشد در قلب ماست. با نفس‌های دکتر حافظی انگیزه گرفته‌ایم و با اندیشه‌اش جهت می‌گرفتیم و اراده خود را تقویت می‌کردیم.

او ادامه داد: امروز بیش از ۱۳۰ هزار کلاس درس را خیران ساخته‌اند و سرانه فضای آموزشی به ۵.۲ متر مربع افزایش یافته است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: برای ادامه این مسیر باید فرهنگ کار خیر در آموزش و پرورش را رشد دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار