مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری : نظام تعلیم و تربیت بیشترین نفوذ و تاثیر را در جامعه دارد

شهرری (پانا)- با حضور مدیر و شورای معاونین اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری جلسه هماهنگ مدیران مدارس منطقه در دو گروه ابتدایی و متوسطه برگزارشد.

کد مطلب: ۹۲۰۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری : نظام تعلیم و تربیت بیشترین نفوذ و تاثیر را در جامعه دارد

در این جلسات که با شرکت مدیران مدارس کلیه مقاطع برگزار شد، بهروز نصیری با اشاره به اهداف آموزش و پرورش در سال تحصیلی آینده گفت: ما در آموزش و پرورش به دنبال رسیدن به یک فهم و گفتمان مشترک هستیم لذا در این راستا باید با اولویت بندی فعالیتهای مهم، وظایفمان را بر اساس مسئولیت‌هایمان به درستی انجام دهیم.

او در ادامه با اشاره به موارد قابل طرح در این جلسه از جمله توانمند سازی معلمان، بهبود کیفیت و تغییر نگرش‌ها اظهار داشت: جهان امروز دنیای تحولات آنی است لذا کسی در این دنیا موفق و سر آمد می شود که دارای علم روز و خلاقیت باشد پس مدیران آموزشی در جهان امروز برای پیشبرد امور نیازمند این دو عامل مهم یعنی دانش روز و خلاقیت هستند.

نصیری با بیان اینکه نظام تعلیم و تربیت بیشترین نفوذ و تاثیر را در جامعه داردگفت: ما باید از سطح نفوذمان بیشترین بهره را ببریم و با داشتن اعتقاد، باور و نگرش مثبت به عنوان مرجع و الگوی دانش آموزان سبب تغییرات سریع و مثبت در آنان و در نهایت جامعه شویم.

او با اشاره به اینکه تمام اهداف آموزش و پرورش به دانش آموزان ختم می شود افزود: شما به عنوان مدیر باید اهداف نظام تعلیم و تربیت را با شور، عشق، علاقه و برانگیختگی بشناسید و با ترویج فرهنگ خود رهبری، خود ارزیابی، خود اصلاحی و داشتن نگاه تیمی سبب موفقیت آموزش و پرورش در تمامی عرصه‌ها شوید و با اعتماد سازی در بین همکاران و دانش آموزان زمینه های ارتقاء ویشرفت نظام تعلیم و تربیت را فراهم آورید.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار