درخواست داوطلبانه مشمول 41 ساله برای اعزام به خدمت مقدس سربازی

قم (پانا) - معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم از درخواست داوطلبانه مشمول 41 ساله برای اعزام به خدمت مقدس سربازی در استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۰۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
درخواست داوطلبانه مشمول 41 ساله برای اعزام به خدمت مقدس سربازی

سرهنگ "ولی ترابی"اظهار داشت: نوزدهم هر ماه مقارن است با اعزام سربازان به مراکز آموزشی در سرتاسر کشور ، که در این اعزام یکی از مشمولان به نام "صفر خدری" 41 ساله دارای خانواده متشکل از همسر و 3 فرزند دختر (فرزند 20 ساله ، 17 ساله و 14 ساله ) در معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم حاضر و به مرکز آموزش نیروی زمینی سپاه پاسداران (مالک اشتر ارومیه) اعزام شد.
وی به منظور تقدس این درخواست داوطلبانه ، نامبرده و خانواده اش را به دفتر کار خود دعوت و به صورت چهره به چهره با آنان صحبت کرد.
سرهنگ ترابی با بیان این سخن ارزشمند حضرت امام علی (ع) که "سرباز زینت کشور و افتخار حکومت است " ادامه داد: فرقی نمی کند سرباز از چه نژاد ، فرهنگ و زبانی آماده انجام خدمت مقدس سربازی شود، آنچه مهم است نیت خیر شماست که با وجود مشکلات روزمره ، آماده حضور در نیروهای مسلح به منظور انجام خدمت جهت دفاع از انقلاب اسلامی و دستآورد های آن و همچنین دفاع از تمامیت ارضی ایران عزیز شده است و مردم قدرشناس ایران اسلامی به شما افتخار کرده و برخود می بالند.
در ادامه سرباز خدری انجام خدمت سربازی را وظیفه قانونی و شرعی خود دانست و بیان کرد: علی رغم اینکه مشکلات اقتصادی را پیش رو دارم اما به وظیفه خود در هر نقطه ای از میهن عزیزم که باشم، عمل خواهم کرد و امیدوارم فرزند شایسته ای برای کشورم باشم .
گفتنی است، در پایان معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم با اهداء هدیه از خانواده وی تقدیر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار