معاون سواد آموزی آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

مراکز یادگیری محلی بستری مناسب برای تحقق شعار رونق تولید می باشد

ارومیه (پانا)- معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه شعار رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری برای سالجاری انتخاب شده است؛ گفت: مراکز یادگیری محلی بستری مناسب برای تحقق شعار رونق تولید می باشد.

کد مطلب: ۹۲۰۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
مراکز یادگیری محلی بستری مناسب برای تحقق شعار رونق تولید می باشد

«علی اکبر صمیمی» در بازدید از پروژه پرورش قارچ مرکز یادگیری محلی تلاشگران ارومیه اظهار داشت: هم اکنون 49 مرکز یادگیری محلی در سراسر استان فعالیت می کند و از این لحاظ آذربایجان غربی دومین استان موفق کشور می باشد.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان افزود: هدف اصلی مراکز یادگیری محلی آموزش مهارت های اساسی زندگی به سواد آموزان در کنار پایدار کردن سواد است.

وی با بیان اینکه مراکز یادگیری محلی یک گام فراتر نسبت به کلاس های سوادآموزی در راستای تعمیق سواد و پایداری یادگیری تلاش می کنند، گفت: سواد فقط به معنی خواندن و نوشتن صرف نیست بلکه باید هدفمند باشد و این مراکز آموزش سواد را معنی دار و غنی می کنند.

وی ادامه داد: تاسیس مراکز یادگیری محلی توسط نهضت سوادآموزی ظرفیت های بسیار بزرگی برای مهارت آموزی و توانمندسازی زنان در کنار سوادآموزی ایجاد کرده است.

صمیمی افزود: در مراکز یادگیری محلی خدمات آموزشی و مهارتی از جمله مهارت‌های زندگی، حرفه‌های مختلف برای تامین معاش خانواده ها به شهروندان ارائه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار