امروز یکشنبه؛

بلیط‌فروشی لیگ جهانی والیبال در ارومیه آغاز می‌شود

ارومیه (پانا)- مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: بلیط‌فروشی لیگ جهانی والیبال در ارومیه از ساعت ۱۷ امروز و تنها به صورت اینترنتی آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۹۲۰۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
بلیط‌فروشی لیگ جهانی والیبال در ارومیه آغاز می‌شود

پیمان رضایی با اشاره به میزبانی هفته سوم رقابت‌های والیبال ملت‌های جهان در ارومیه افزود: از ساعت ۱۷ امروز ۱۹ خرداد ماه، بلیط‌فروشی لیگ جهانی والیبال در ارومیه و به صورت اینترنتی از طریق سایت‌های WWW.URMIA.IR و همچنین WWW.SPORTCLUB.URMIA.IR آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند با خرید یک بلیط، هر دو مسابقه همان روز را تماشا کنند اما برای هر کد ملی و هر شخص امکان صدور یک بلیط وجود دارد ادامه داد: علاقه‌مندان به والیبال باید تنها از طریق سایت باشگاه شهرداری ارومیه بلیط تهیه کرده و از مراجعه به سایر کانال‌ها و مجازی مجازی به سبب احتمال کلاهبرداری اینترنتی به جد خودداری کنند.

ورود بانوان به سالن مسابقات والیبال جام ملت‌های جهان

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه افزود: امروز بلیط فروشی مسابقه روز جمعه ۲۴ خرداد انجام شده و فردا در ساعت ۱۷ بلیط فروشی روز ۲۵ و سه‌شنبه نیز بلیط‌فروشی مسابقات روز ۲۶ خرداد انجام و تا پر شدن ظرفیت ورزشگاه، سایت فعال خواهد بود.

رضایی در خصوص قیمت بلیط‌ها گفت: قیمت بلیط‌ها ۲۰ و ۳۰ هزار تومان است و به سبب نخستین حضور بانوان در ورزشگاه، برای آنها قیمت بلیط ۱۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی از ورود بانوان به سالن مسابقات خبر داد و اضافه کرد: همچنین ۸۰۰ نفر از بانوان نیز می‌توانند برای خرید بلیط و حضور در ورزشگاه ۶ هزار نفری غدیر اقدام کنند.

پخش مسابقات به صورت زنده در پارک‌های شهر ارومیه

وی بیان کرد: تمامی هواداران و تماشاگران حتماً باید هنگام حضور در ورزشگاه کارت ملی و پرینت بلیط را به همراه داشته باشند و علاوه بر آن، به هیچ‌وجه فروش بلیط در ورزشگاه محل برگزاری مسابقات وجود ندارد یعنی هر کس نتوانسته بلیط تهیه کند مطلقاً نباید به ورزشگاه مراجعه کند چون اجازه ورود به آنها نخواهند داد.

وی افزود: برای علاقه‌مندانی که نتوانستند بلیط تهیه کنند می‌توانند در دو نقطه از شهر یعنی پارک استقلال یا تخم‌مرغی و نیز آمفی‌تئاتر روباز پارک ائلرباغی از طریق تلویزیون شهری تعبیه شده، به صورت زنده مسابقات را تماشا کنند.

دیدارهای هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال از ۲۴ تا ۲۶ خردادماه جاری در شهر ارومیه برگزار می‌شود و در این هفته تیم‌های ملی والیبال ایران، روسیه، لهستان و کانادا با هم به رقابت می‌پردازند.

میزبانی شایسته این شهر در رقابت‌های موسوم به «AVC CUP » طی سال ۱۳۸۹ خاطره خوبی در ذهن والیبال دوستان آسیایی، ایرانی و ارومیه‌ای برجا گذاشت و همین امر تجربه بسیار خوبی برای رقابت‌های بزرگ‌تری چون لیگ ملت‌های والیبال محسوب می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار