دانشگاه فرهنگیان هیئت اندیشه‌ورز و مکمل آموزش و پرورش است

اصفهان(پانا) - سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در دیدار و نشست با استاندار اصفهان به نگاه ویژه و خاص استاندار به حوزه تعلیم و تربیت اشاره و بیان کرد: نگاه و نظر ویژه استاندار به تعلیم و تربیت جای خرسندی و خوشبختی را دارد و نشان از داریت و آینده نگری شماست.بر همین اصل این نوع نگاه طبیعتا نسبت به دانشگاه فرهنگیان نیز وجود دارد؛ زیرا این دانشگاه مرجع پرورش معلم، مکمل و هیئت اندیشه ورز آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۹۲۰۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه فرهنگیان هیئت اندیشه‌ورز و مکمل آموزش و پرورش است

شهرام عروف زاد افزود: با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری و نگاه شایسته حضرتعالی به تعلیم و تربیت در استان لازم است تا از دانشگاه فرهنگیان حمایت شود و برگزاری جلسات هیئت امناء با حضور شما و بهره گیری از رهنمود های شما حتما برای دانشگاه فرهنگیان استان راهگشا خواهد بود.

وی عنوان کرد: با توجه به کمبود شدید معلم در سال های پیش رو در استان؛ وظیفه اصلی تربیت و تولید معلم بر عهده دانشگاه فرهنگیان است و دانشگاه فرهنگیان تمام تلاش خویش را در این راستا به کار گرفته است.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان همچنین نکاتی در خصوص ساخت دانشگاه جامع فرهنگیان،مسائل به روز دانشگاه و دانشجو معلمان و حمایت های استانی عنوان نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار