معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش:

خروج نیروی مأمور و انتقال دائم به سایر دستگاه‌های اجرایی چطور انجام شود

بجنورد (پانا) -اداره کل امور اداری و تشکیلات در اطلاعیه‌ای به ادارات آموزش‌وپرورش استان‌های کشور شرایط خروج نیرو به سایر دستگاه‌های اجرایی را اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۲۰۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
خروج نیروی مأمور و انتقال دائم به سایر دستگاه‌های اجرایی چطور انجام شود

به گزارش پانا به نقل از معاونت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش‌وپرورش، در این اطلاعیه شرایط موافقت با خروج نیرو به سایر دستگاه‌های اجرایی به‌صورت مأموریت بدون حفظ پست سازمانی و انتقال دائم اعلام‌شده است.

موافقت مأموریت با حفظ پست سازمانی و پرداخت حقوق از مبدأ امکان‌پذیر نیست

طبق اطلاعیه موافقت با مأموریت با حفظ پست سازمانی و پرداخت حقوق از مبدأ امکان‌پذیر نیست. همچنین موافقت با خروج نیرو به‌صورت انتقال دائم یا مأموریت بدون حفظ پست سازمانی به‌شرط عدم نیاز واقعی قابل‌پیگیری است و به میزان ساعت موظف نیروی خروجی، از سرجمع ساعت حق‌التدریس تخصیصی به استان‌ها کسر خواهد شد.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: «با توجه به معطل ماندن مکاتبات واصله از دفتر امور مجلس حوزه ستادی وزارت متبوع، مقتضی است در اسرع وقت هرگونه اقدام اعم از موافقت، عدم موافقت و نتیجه آخرین وضعیت اقدام به‌عمل‌آمده از روند اداری و مالی افراد ذینفع، رأساً به دفتر امور مجلس و مرجع پیگیر منعکس شود. بدیهی است عواقب مسئولیت عدم پاسخگویی به‌موقع به مکاتبات مذکور، متوجه آن اداره کل است. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار