تسهیلات بدون کارمزد به مددجویان آذربایجان غربی پرداخت می‌شود

ارومیه(پانا)-مدیر صندوق امداد ولایت آذربایجان غربی گفت: تسهیلات بدون کارمزد به مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی پرداخت می‌شود.

کد مطلب: ۹۱۹۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تسهیلات بدون کارمزد به مددجویان آذربایجان غربی پرداخت می‌شود

جعفر علیزاده اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه صندوق امداد ولایت برای امسال، پرداخت تسهیلات بدون کارمزد است، که در سال 98 بنا است در این سمت حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه کمترین کارمزد از دریافت‌کننده‌های تسهیلات تاکنون اخذ شده و امسال نیز تلاش است این رقم به صفر برسد، اضافه کرد: این پرداخت‌ها تا سقف پنج میلیون تومان بدون کارمزد خواهد بود.

مدیر صندوق امداد ولایت آذربایجان غربی وجه تمایز این مجموعه با سایر بانک‌ها را همین موضوع دانست و اضافه کرد: همچنین در این صندوق برای احیای سنت قرض‌الحسنه و بانکداری اسلامی به صورت جدی تلاش می‌شود.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین تفاوت این صندوق با بانک‌های مختلف عدم دریافت سود از سپرده‌ها و تسهیلات‌ها عنوان کرد و ادامه داد: این مجموعه ظرفیتی برای خیران و مردم نیک‌اندیش استان به شمار می‌رود تا برای رفع مشکلات مختلف هم‌نوعان تلاش کنند.

علیزاده با بیان اینکه شرایط بازپرداخت در این صندوق به مراتب آسان‌تر از بانک‌ها است، اضافه کرد: اغلب بانک‌ها و موسسات مالی اعتباری برای 20 میلیون تومان وام دو نفر ضامن کارمند درخواست می‌کنند، اما در این صندوق چنین شروطی نیست و تا سقف پنج میلیون تومان افراد می‌توانند بدون معرفی ضامن و فقط با یک سفته و تعهد به کسر از مستمری ماهانه کمیته امداد، وام مورد نیاز خود را دریافت کنند.

مدیر صندوق امداد ولایت آذربایجان غربی اضافه کرد: در این رابطه از یک تا 50 میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت می‌شود، همچنین در این صندوق دو نوع حساب سپرده عادی و سپرده ویژه تعریف شده که در مورد اول مددجویی که وام دریافت می‌کند، از سوی کمیته امداد معرفی می‌شود اما در مورد دوم توسط صاحب حساب معرفی خواهد شد.

وی، مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی و افراد زیرپوشش سایر نهادهای حمایتی و خیریه را افراد واجدالشرایط برای دریافت تسهیلات از این صندوق عنوان کرد و گفت: خوشبختانه تا پایان سال 97 به همه متقاضیان، تسهیلات پرداخت شد و صف انتظاری شکل نگرفته است.

علیزاده اظهار کرد: سال گذشته هشت هزار و 200 فقره تسهیلات بانکی به مبلغ 410 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار