آمادگی ۱۲۲۳ کلاس در اردبیل برای اسکان فرهنگیان

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از آمادگی ۱۲۲۳ کلاس برای اسکان میهمانان فرهنگی در تابستان امسال خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۹۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی ۱۲۲۳ کلاس در اردبیل برای اسکان فرهنگیان

احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: در راستای فراهم کردن رفاه برای گردشگران و میهمانان فرهنگی، مراکز اسکان فرهنگیان در نواحی و مناطق 19 گانه استان اردبیل آماده پذیرش میهمانان فرهنگی هستند.

او تصریح کرد: ستاد اسکان فرهنگیان استان اردبیل به منظور جلب رضایت فرهنگیان امسال در 19 پایگاه و 1223 کلاس مجهز در 144 مدرسه استان اردبیل در تعطیلات تابستانی آماده پذیرش و اسکان فرهنگیان در استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: برنامه ریزی لازم برای بازدید از پایگاه ها و مدارس محل اسکان برای کنترل و نظارت بر نحوه ارائه خدمات شایسته و بهبود کیفی خدمات به مسافران فرهنگی انجام شده که امیدواریم رضایت خاطر میهمانان در استان حسینی و چشمه های بهشتی را فراهم سازیم.

ناصری گفت: در مدارس اسکان بر اساس میزان امکانات اختصاصی در کلاس‌ها، 363 کلاس ویژه، 535 کلاس نوع الف، 326 کلاس نوع ب تدارک دیده شده است.

او به اشاره به مشارکت473 نفر عوامل اجرایی در امر اسکان تابستانی افزود: در هر یک از نواحی 19 گانه آموزشی پایگاه اسکان تدارک دیده شده است که مراجعان می‌توانند اطلاعات لازم را از پایگاه‌ها کسب کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه تابستان سال گذشته از لحاظ میزان پذیرش میهمانان فرهنگی در سطح کشور رتبه دوم را کسب کرده بودیم ، بیان کرد: در تابستان سال گذشته 108 هزار خانوار فرهنگی و 395 هزار نفر را در مراکز اسکان فرهنگیان استان اردبیل پذیرش کردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار