رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره :

جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شبانکاره برگزارشد

شبانکاره،بوشهر(پانا)_ جلسه شورای اداری آموزش و پرورش منطقه شبانکاره با حضور مدیر آموزش و پرورش ، معاونین آموزشی ، پشتیبانی و پرورشی و کارشناسان اداری در محل سالن کنفرانس برگزار شد .

کد مطلب: ۹۱۹۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شبانکاره برگزارشد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره، ابتدا مدیر آموزش و پرورش منطقه شبانکاره ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال امام خمینی و تبریک عید سعید فطر گفت: حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی که به برکت معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و همچنین نایب خلف و برحق آن امام همام ، رهبر فرزانه انقلاب حاصل گردیده است ، مهمترین عامل اعتلا و ماندگاری این نظام مقدس است .

وی در ادامه این جلسه از فعالیت های یک ماهه کارشناسان اداری خصوصاً برگزاری مراسم گرامیداشت هفته معلم و امتحانات خرداد ماه تقدیر و تشکر کرد .

وی با اشاره به بحث ثبت نام و هدایت تحصیلی دانش آموزان در تیر ماه گفت : هفته های کاری پر تنش را پیش رو خواهیم داشت و باید کار ثبت نام و هدایت تحصیلی دانش آموزان بدون دغدغه انجام شود .

عباسی به اجرای پروژه مهر و تمهید مقدمات مدارس جهت بازگشایی اشاره کرد و گفت : معاونین و کارشناسان اداری در بازدیدهای خود به زیباسازی و فضاسازی مناسب مدارس توجه داشته باشند و گزارش های کتبی خود را جهت رفع مشکلات به مدیران ارائه نمایند .

وی در ادامه جلسه مواردی از جمله رازداری در محیط اداری ، ورود و خروج و مرخصی همکاران ، پاسخ دقیق به بخشنامه های ارسالی از اداره کل ، پیگیری بخشنامه های ارسالی به مدارس و ... را به اطلاع کارشناسان رساند .

در ادامه جلسه هر یک از معاونین و کارشناسان مواردی در خصوص مسائل اداری و آموزشی مطالبی را بیان نمودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار