پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای هرمزگان به مناسبت عید سعید فطر

هرمزگان(پانا)-مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان هرمزگان طی پیامی عید سعید فطر را به مسلمان جهان بویژه مردم مومن و روزه دار هرمزگان و کارکنان این اداره کل استان تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۱۹۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای هرمزگان به مناسبت عید سعید فطر

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان متن پیام داریوش جوان بشرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه رمضان، ماه عبادت، نزول قرآن، ذکرخدا به پایان رسید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند. در مکتب پرفیض ماه رمضان، فطرت انسانی جان گرفته و به صحنه زندگی گام می گذارد و استعدادهای معنوی آدمی را شکوفا می نماید و آن گاه می توان فرد را سعید و نیک بخت نامید.. همان بندگان مؤمنی که با روزه‌داری، تلاوت قرآن و اقامه‌ی نماز همراه و هم‌نفسشان در این ایام مبارک بود. امیدواریم خداوند منان به کرم بی‌منتهای خود ما را در زمره‌ی این بندگان خالص قرار دهد.

انشاءالله که لطافت روح و سر زندگی دل و پرهیز از گناه، به یمن مداومت بر ذکر پروردگار منان و پیروی از سنت رسول اکرم صلی الله علیه و سلم در لحظه لحظه حیات و گوشه گوشه وجودمان جاری و ساری گردد. چرا که بی تردید سعادت و سرافرازی ابدی از آن کسانی است که همه عمر چون ایام این ماه عزیز، اندیشه عبادت پروردگار منان دارند و خدمتگزاری و مهربانی به خلق او.

عید فطر روز تولد دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جان های پاک و بیدار است. عید فطر، عید فطرتهای روشنی می باشد که پس از گذشت ماه مبارک رمضان در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش خود را تنها در قرب الهی جستجو می کنند. روزی است که انسان به فطرت پاک خود باز می‏گردد و به شکرانه این نعمت بزرگ و بی کران، به ستایش باری تعالی پرداخته و زنگار گناه را از آئینه روشن قلب و جان می زداید.

عید فطر به راستی که روز عزیز و خجسته ای است، روزى است که خداوند آن را از میان دیگر روزها بر گزیده است و به بندگان ناچیزش اجازه داده تا در این روز نزد حضرت او گرد آیند و بر خوان کرم او بنشینند و ادب بندگى بجاى آورند.

بر خود لازم می دانم حلول عید سعید فطر، نماد برجسته رهایی از قیود مادی و عروج در فضای رحمت و آرامش الهی را به همه مسلمانان درسراسر جهان علی الخصوص رهبر کبیر انقلاب اسلامی و تمامی دولتمردان و خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان تبریک عرض نموده و استمرار خالصانه بندگی پروردگار متعال و مهربانی و همدردی با بندگان پروردگار را مسئلت می نمایم .

داریوش باقرجوان

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان هرمزگان

شایان ذکر است ، خانواده بزرگ راهداری وحمل ونقل جاده ای هرمزگان در روز عید سعید فطر اقدام به راه اندازی چندین ایستگاه صلواتی جهت خدمات رسانی به مردم نمازگزار در روز عید فطر نموده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار