رییس سازمان بسیج رسانه سپاه سید الشهدا(ع) تهران:عید فطر جشن رضایت خداوند از بندگان و جشن آمرزش و وحدت مسلمانان است

شهرری(پانا)- رییس سازمان بسیج سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)استان تهران گفت: به دلیل ایجاد وحدت و هم دلی بین مردم شهرری دوازده مسجد و سه هزارنفردر واحدهای  مسکونی با سابقه مذهبی در شهرستان ری بسیج شدند و در کنار هم با اتحاد و هماهنگی به اقامه نماز عید فطر پرداختند.

کد مطلب: ۹۱۹۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
رییس سازمان بسیج رسانه سپاه سید الشهدا(ع) تهران:عید فطر جشن رضایت خداوند از بندگان  و جشن آمرزش و وحدت مسلمانان است

مصطفی هدایی گفت: نزدیک به پنج هزار نفر در این مجموعه گرد هم آمده و ضمن تبریک عید فطربه یکدیگر کنار هم با صلابت و شکوه اتحاد خود را نشان داده و مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و این انقلاب زدند که میتواند الگوی و نشانه مهمی برای مناطق مختلف کشورباشد.

او با اشاره به این که سال‌های قبل غرفه‌های مختلفی در کنار اقامه نماز عید فطر برپامیشد، گفت: سال‌های قبل غرفه‌های مختلفی از جمله، سواد رسانه ای، پاسخ به مسائل شرعی،غرفه‌های سلامت برای سالمندان، نقاشی و مسابقات آن برگزار میشد که امسال این غرفه‌ها به صورت مجازی برگزارشد.

هداییعنوان کرد: این غرفه‌ها در جهت راحتی خانواده ها زده میشد که کودکان کوچک تر در غرفه‌های نقاشی در کنار مربی خود باشند و خانواده‌ها بتوانند اقامه نماز را با آرامش خاطر به جا آورند و در غرفه‌های سواد رسانه ای به خانواده‌ها آموزش داده میشود تا چگونه با پیام‌های فضای مجازی مقابله کنند ودر مقابل آن آگاهانه عمل کنند.

او خاطر نشان کرد: ما باید در کنار مسائل دینی با جذاب کردن حوزه‌های فرهنگی و ورزشی جوانان را مخاطب قرار دهیم تا در سال‌های دیگر مخاطب بیشتری داشته باشیم.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار