پیام فرماندارشهرستان ملارد بمناسبت سالگردارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد

ملارد(پانا) - فرماندار ملارد در پیام خود گفت : امروز به برکت نهضت روشنگرانه امام راحل (ره) پرچم پرافتخار ایران اسلامی در قله های رفیع عرصه های مختلف به اهتزار در آمده است.

کد مطلب: ۹۱۹۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام فرماندارشهرستان ملارد بمناسبت سالگردارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد

متن پیام توکلی کجانی فرماندار ملارد به شرح ذیل است :

در سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب که بدون تردید تاریخ اسلام پس از پیامبر و ائمه معصومین(ع) شخصیتی مانند او سراغ ندارد، در حالی به سوگ حضرت امام (ره) می نشینیم که به واسطه لطف الهی، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب آن امام عزیز سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته است.

امروز به برکت نهضت روشنگرانه امام راحل (ره) است که پرچم پرافتخار ایران اسلامی در قله‌های رفیع عرصه‌های مختلف به اهتزار در آمده و ایران اسلامی به عنوان کشوری ابر قدرت در معادلات جهانی نقش ایفا می کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و یوم الله ۱۵ خرداد، سالگرد ارتحال آن امام عزیز و شهدای ۱۵ خرداد را به ملت انقلابی و قدرشناس ایران به ویژه مردم شریف شهرستان ملارد، خانواده معظم شهداء و ایثارگران تسلیت و تعزیت عرض می نمایم .

از درگاه خداوند متعال ، توفیق پاسداری از آرمان های آن عزیز سفر کرده و خون پاک شهدا، در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و سیاست‌های دولت تدبیر و امید را مسئلت می نمایم.

/خبرنگار: زهرا عین آبادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار