عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم : امام خمینی(ره) با بنیان انقلاب اسلامی به ملت ایران و مسلمانان جهان عزّت، و حرّیت بخشید

اسلامشهر(پانا) - عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم در مراسم تکریم و بزرگداشت امام راحل و قیام پانزده خرداد اسلامشهر گفت : اندیشه، فکر و هدف مقام معظم رهبری (مدظله العالی)مانند امام راحل است.

کد مطلب: ۹۱۹۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم : امام خمینی(ره) با بنیان انقلاب اسلامی  به ملت ایران و مسلمانان جهان عزّت، و حرّیت بخشید

حجت‌الاسلام سید جلال رضوی مهر درمراسم تکریم و بزرگداشت ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی و قیام پانزدهم خرداد در سالن اجتماعات اداره اوقاف و امور خیریه اسلامشهر اظهارداشت: شخصیت کمال یافته امام خمینی(ره) درعصر ما ظهور کرد و شخصیت‌های دیگر از دیده پنهان شدند.

او افزود: امام راحل در مقابله با اسلام آمریکایی سکوت اختیار نکرد و اسلام ناب محمدی(ص) را به عنوان مقدمه ظهور و پایه ریزی حکومت امام زمان(عج) در جهان آماده و پایه‌ریزی کرد.

او گفت: امام خمینی(ره) شوق شهادت و ایثار و از خود گذشتگی و سبقت در اموری که رضایت خداوند متعال را در پی داشت در بین مردم و نسل جدید و در مقابل طاغوت زمان احیا نمودو باید نسل‌ها بگذرد تا حقیقت امام راحل شناخته شود.

عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم اذعان داشت: خداوند امام خمینی(ره) و خمیره وجودی ایشان را آماده کرد تا در جهانی که از هر طرف جریان‌های منحرف فکری و اعتقادی در آن هدف نهایی خلقت را نشانه گرفته بودندیک‌تنه مقابله کرد و در مقابل ظلم و استکبار ایستاد.

حجت الاسلام رضوی مهر خاطر نشان کرد: چهل سال از میراث امام راحل انقلاب اسلامی گذشت و در این مدت همه مزدوران خارجی و دشمنان داخلی به دنبال این بودند تا ما از این راه بازگردیم و انقلاب به پایان برسد، اما ما با دنبال کردن آرمان‌های امام خمینی (ره) و باور اصل مهم مقاومت، انسجامی رابین ملت‌های مسلمان عالم ایجاد نمودیم که قابل وصف نیست.

اوادامه داد: امام خمینی(ره) با بنیان انقلاب اسلامی به ملت ایران و مسلمانان جهان عزّت،و حرّیت بخشید و با استقبال جمعیت میلیونی دردوازدهم بهمن 57 از امام راحل پس از گذشت ده سال با همان شکوه و عظمت ایشان را بدرقه کردند.

حجت الاسلام رضوی مهر اظهار داشت: اندیشه، فکر و هدف مقام معظم رهبری (مدظله العالی)مانند امام راحل است و رهبری امروز بر همان مسندی که امام خمینی(ره) تکیه زده بود با صلابت در مقابل دشمنان ایستاده و تدابیر و هوشمندی ایشان زبانزد دوستان و دشمنان ملت ایران و مسلمانان جهان است.

درمراسم تکریم و بزرگداشت ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی و قیام پانزدهم خرداد، امام جمعه، فرماندار، دادستان، شهردار و اعضای شورای شهر، فرماندهان سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و مسئولین ادارات و نهادهای اسلامشهر نیز حضور داشتند.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار