امام راحل (ره) تمدن نوین اسلامی را به جهانیان عرضه داشت

اردبیل (پانا) - معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امام راحل (ره) تمدن نوین اسلامی را به جهانیان عرضه داشت و بدون تردید این انقلاب بی‌نام امام راحل (ره) در هیچ جای جهان شناخته نیست.

کد مطلب: ۹۱۹۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
امام راحل (ره) تمدن نوین اسلامی را به جهانیان عرضه داشت

سرهنگ پاسدار شکر عبدی در همایش مربیان صالحین و سرمربیان درس آمادگی دفاعی بسیج دانش آموزی استان اردبیل گفت: طرح تربیتی شهید بهنام محمدی در لبیک به ندای مقام معظم رهبری مبنی به تربیت ۸ تا ۱۰ میلیون جوان مومن انقلابی پای کار و دغدغه‌مند به مدت ۶ سال با همکاری سپاه، بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش اجرایی می‌شود .

او با بیان اینکه طرح شهید بهنام محمدی یک شبکه بزرگ تربیتی فاخر برای تاثیر گذاری به جوانان است، تصریح کرد: نقش مربی و معلم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تولید علم در جامعه بی‌نظیر است و باید قدردان تلاش معلمان بود .

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان بیان کرد: امروز دشمنان قسم خورده این مرزو بوم با تحمیل جنگ سخت، نیمه سخت، اقتصادی و فرهنگی به دنبال تضعیف نظام اسلامی هستند که در این شرایط وظیفه مربیان و معلمان بسیار خطیر و مهم می‌باشد چرا که اساس فرهنگی و اقتصادی جامعه وابسته به آموزش و پرورش است .

عبدی با اشاره به فرارسیدن ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بیان کرد: امام راحل) ره) تمدن نوین اسلامی را به جهانیان عرضه داشت و بدون تردید این انقلاب بی‌نام امام راحل (ره) در هیچ جای جهان شناخته نیست و امروز انقلاب اسلامی در حال صدور به جهان بوده و الگویی برای سایر انقلاب‌های عدالتخواه جهان است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار