مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

رعایت ضوابط قانونی در فرآیند ثبت نام مدارس شاهد مورد تاکید است

ارومیه (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه ثبت نام در مدارس شاهد تنها از طریق سامانه و بر حسب امتیاز صورت می گیرد؛ گفت: تحقق عدالت و رعایت ضوابط قانونی در فرآیند ثبت نام مدارس شاهد مورد تاکید است.

کد مطلب: ۹۱۹۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
رعایت ضوابط قانونی در فرآیند ثبت نام مدارس شاهد مورد تاکید است

جلسه ستاد شاهد آموزش و پرورش استان پیش از ظهر امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در محل دفتر مدیرکل برگزار شد.

«ابراهیم محمدی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار کرد: ارزیابی عملکرد مدیران مدارس شاهد بعنوان شاخص انتصاب و استمرار فعالیت آنها مد نظر قرار گیرد.

محمدی با بیان اینکه تعداد 51 مدرسه شاهد با 592 کلاس در سطح استان فعالیت می کند؛ گفت: بیش از 16هزار نفر دانش آموز استان در این مدارس مشغول تحصیل می باشند.

وی با بیان اینکه رویکرد آموزش و پرورش تحقق عدالت آموزشی است؛ خاطر نشان کرد: رعایت ضوابط قانونی فرآیند ثبت نام مدارس شاهد در راستای تحقق عدالت اولویت سالجاری است و از ثبت نام خارج از ضوابط جدا خودداری شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه هزینه های دریافتی باید متناسب با فعالیتهای فوق برنامه مدارس شاهد باشد؛ گفت: برنامه تابستانی مدارس شاهد مورد توجه قرار گیرد.

«مهدی فعال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز اظهار داشت: از مسئولان آموزش و پرورش استان بابت دیدارهای مستمر از خانواده‌های شهدای فرهنگی و دانش آموز کمال تشکر را داریم.

وی افزود: حوزه مددکاری بنیاد شهید استان در خصوص دعوت از دانش اموزان طرح پراکنده برای حضور در مدارس شاهد، مشاوره عمومی و انفرادی را در دستور کار قرار داده است.

قدرت اله قاسمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز با اشاره به تعامل سازنده با مشاوران مدارس شاهد بیان کرد: رسالت تربیتی مدارس شاهد و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در بین دانش آموزان این مدارس نباید مغفول بماند.

داریوش مددی، رئیس اداره امور شاهد آموزش و پرورش استان نیز گفت: اطلاع رسانی شفاف و تسهیل فرآیند ثبت نام مدارس شاهد در دستور کار این اداره قرار دارد.

اطلاع رسانی در خصوص ثبت نام مدارس شاهد، تصمیم گیری در خصوص هزینه فعالیتهای فوق برنامه مدارس شاهد و تبیین دستور العمل ثبت نام از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار