بانوان ارومیه لیگ ملت‌های والیبال را از نزدیک تماشا می کنند

ارومیه (پانا) - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: بانوان ارومیه مسابقات والیبال لیگ ملت های ۲۰۱۹ را از نزدیک تماشا می کنند.

کد مطلب: ۹۱۹۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
بانوان ارومیه لیگ ملت‌های والیبال را از نزدیک تماشا می کنند

پریسا علیلو در جریان بازدید از مجموعه ورزشی غدیر ارومیه که قرار است میزبان مسابقات لیگ ملت‌های والیبال باشد، اظهار کرد: هیچ مشکلی بابت ورود بانوان به ورزشگاه برای این مسابقات نداریم و حدود یک‌چهارم ظرفیت سالن برای بانوان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به روند آماده سازی سالن مسابقات و نحوه حضور بانوان در این مسابقات افزود: تاکنون تلاش اعضای ستاد برگزاری مسابقات در حد بسیار خوب در حال انجام و نهایی شدن است. امیدواریم میزبان خوب و شایسته ای برای این بازی‌ها در ارومیه باشیم.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی همکاری تمام اعضای ستاد و دستگاه‌های اجرایی را برای حضور ارزشمند بانوان در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال مثبت ارزیابی کرد و گفت: تا به امروز ۱۴ جلسه تخصصی کمیته بانوان مسابقات برای نحوه حضور بانوان در مسابقات انجام شده است و تمام موارد جزء به جزء بررسی و جمع بندی شده است تا حضور بانوان در ورزشگاه برای تماشای بازی‌ها بدون هیچ مشکل و به صورت مطلوب انجام شود.

علیلو با اشاره به دیدگاه مثبت امام جمعه ارومیه در راستای حضور بانوان برای تماشای مسابقات والیبال لیگ ملت‌های والیبال تشکر کرد و گفت: از بیستم خرداد بلیت‌فروشی برای تماشای مسابقات به صورت اینترنتی انجام خواهد گرفت.

وی افزود: آسفالت‌ریزی و علامت‌گذاری مسیر بانوان، گل کاری محوطه، اصلاح پل مسیر ورودی بانوان به استادیوم و نصب نماد مناسب در محل ورودی بانوان به استادیوم و بنر ویژه قهرمانان ورزشی بانوان آذربایجان غربی نیز طی هفته آینده انجام می‌شود.

۲۴ تا ۲۶ خردادماه جاری هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در شهر ارومیه برگزار می‌شود و این دیدارها تیم‌های ملی والیبال ایران، روسیه، لهستان و کانادا به مصاف هم می‌روند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار