معاون استاندار آذربایجان شرقی: اداره کل ورزش و جوانان نظارت کافی بر باشگاه های خصوصی را داشته باشد

لزوم توجه به مناطق حاشیه نشین شهر ها در برنامه های اوقات فراغت

تبریز (پانا) - – معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: با توجه به این که هزینه سرمایه گذاری در حوزه ورزش نسبت به سایر مشاغل کمتر است بیشتر مردم به باشگاه داری روی می آورند که در این میان باید به محلی که برای این امر اجاره می شود حتما توجه شود و در مسیر دسترسی به عموم مردم باشد.

کد مطلب: ۹۱۹۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون استاندار آذربایجان شرقی: اداره کل ورزش و جوانان نظارت کافی بر باشگاه های خصوصی را داشته باشد

علیار راستگو در در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان شرقی در سالن استانداری در خصوص مشکلات مطرح شده برای باشگاه های خصوصی و الزام شهرداری به تغییر کاربری باشگاه هایی که از فضای غیرتجاری استفاده می کنند، بیان کرد: هرگونه استفاده غیرمجاز از کاربری، خلاف است و باید به این موضوع توجه کرد ولی برای این که باشگاه داران نیز دلسرد نشوند می توان عوارض موقت از آن ها گرفت تا بیشتر دچار مشکل نشوند.

وی گفت: با توجه به این که هزینه سرمایه گذاری در حوزه ورزش نسبت به سایر مشاغل کمتر است بیشتر مردم به باشگاه داری روی می آورند که در این میان باید به محلی که برای این امر اجاره می شود حتما توجه شود و در مسیر دسترسی به عموم مردم باشد و کنترل و نظارت کافی نیز صورت بگیرید و اداره کل ورزش و جوانان استان به طور دائم از این اماکن بازدید کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه بیان کرد: در برنامه های غنی سازی اوقات فراغت به مناطق حاشیه و دور دست شهر توجه زیادی شود در برنامه های اجرایی مشارکت داده شوند.

راستگو افزود: یکی از وظایف اصلی شهرداری توجه به ورزش همگانی است بنابراین لازم است از فضاهای خالی شهر برای ایجاد بستر مناسب جهت توسعه ورزش همگانی استفاده شود، در خود تبریز و شهرستان ها فضاهای خالی زیادی برای توجه به این امر داریم که باید استفاده شوند.

وی گفت: پیشنهاد می دهم تا سمن های فعال در حوزه جوانان و حتی جوانان موفق در عرصه های مختلف در این جلسات حضور یابند و از دیدگاه ها و نظرات آن ها برای اثربخشی بیشتر برنامه های اوقات فراغت بهره ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار