عمویی رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین خبر داد؛:

چادر مدیریت بحران در آرامستان بهشت فاطمه(س) قزوین برپا شد

قزوین (پانا) - حسین عمویی، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین، از برپایی چادر مدیریت بحران در آرامستان بهشت فاطمه(س) قزوین خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۹۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
چادر مدیریت بحران در آرامستان بهشت فاطمه(س) قزوین برپا شد

به گزارش روابط عمویی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین؛ عمویی با اشاره به عضویت این سازمان در کارگروه تدفین ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل استان، گفت: در صورت وقوع بحران‌های بزرگ چه از نوع طبیعی مانند زلزله، سیل و ... یا بحران های انسان‌ساز تعدادی از شهروندان بی‌سرپناه می شوند، بنابراین پیش‌بینی مکانی برای اسکان موقت امدادرسانان و شهروندان تا زمان اسکان دائم از وظایف مدیریت شهری است.

این مسئول با بیان این که تقویت و ارتقای سطح کیفی آمادگی و پیش‌بینی امکانات مورد نیاز در زمان بحران ضروری است، افزود: تهیه و خرید چادر بحران، آمبولانس و ... جهت استفاده در هنگام بروز بحران و حوادث غیرمترقبه و در برخی موارد الزام کمک و امدادرسانی به استان‌های همجوار در دستور کار قرار گرفته است.

وی در خصوص چادر مدیریت بحران برپا شده در آرامستان بهشت فاطمه (س) قزوین نیز گفت: چادر برزنتی از سوی ستاد مدیریت بحران استانداری به این امر اختصاص یافت که با سازه‌های فلزی متحرک نصب شده و برخی تجهیزات خریداری شده برای مدیریت بحران در آن نگهدار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار