ایمن سازی محورهای جنوب پایتخت

شهرری(پانا) - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ری گفت: همزمان با فرا رسیدن سی امین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی، اقداماتی در راستای نگهداری و رفع نواقص آزاد راه تهران – قم طی ۶۴ کیلومتر و دیگر محورهای حوزه استحفاظی شهرستان انجام شد.

کد مطلب: ۹۱۹۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
ایمن سازی محورهای جنوب پایتخت

جواد نگاهداری در حاشیه بازدید از مسیرهای منتهی به حرم امام خمینی (ره) اظهار داشت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ری به منظور برقراری آسایش و ترافیک روان و افزایش سطح ضریب ایمنی برای کاربران جاده‌ای، مسافران و زائران شرکت کننده در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اقداماتی را انجام داده است.

اوبه برگزاری جلسات هماهنگی جهت برگزاری مراسم سالگرد در وزارت کشور، فرمانداری ویژه شهرستان ری، ستاد فرماندهی پلیس راه و بخشداری‌های آفتاب اشاره کرد و افزود: تمامی اقدامات و برنامه ریزی ها در راستای رفاه زائران مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در طول محورهای شهرستان انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ری عنوان کرد: اجرای عملیات خط کشی راه‌های اصلی و فرعی منتهی به حرم مطهر در آزاد راه به صورت رفت و برگشت انجام شد.

اوادامه داد: نصب رمپ و لوپ‌های مسیر، هموار سازی راه‌های روستایی، اجرای عملیات تعویض و نصب گاردریل به تعداد ۸۳۰ شاخه، عملیات لکه گیری آسفالت سرد در مسیرهای منتهی به مراسم ارتحال به مقدار بیش از ۲۵۰ تن اجرایی شد.

نگاهداری یادآور شد: عملیات اجرای مسیرهای مناسب، ریختن تراشه آسفالت به مقدار سیصد تن، تسطیح و رکلاژ مسیرها و پارکینگ‌های تعریف شده جهت تردد زائرین استان‌های جنوبی از دیگر اقدامات انجام شده به شمار می‌رود.

نگاهداری افزود: طرح کنترل و نظارت ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای در دو نوبت و ساعات مختلف در راستای افزایش سطح ایمنی مسافران و عزاداران این ایام اجرا می‌شود.

/خبرنگار: مریم ترکمان/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار