فرمانده انتظامی فارس: برخورد با جرایم خشن از اولویت های اصلی پلیس فارس است 

شیراز (پانا) - فرمانده انتظامی استان فارس با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی در جامعه، گفت: برخورد با جرایم خشن از اولویت‌های اصلی پلیس فارس است. 

کد مطلب: ۹۱۸۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده انتظامی فارس: برخورد با جرایم خشن از اولویت های اصلی پلیس فارس است 

سردار احمد علی گودرزی با اشاره به شهادت امام جمعه شهرستان "کازرون"، بیان کرد: حجت الاسلام و المسلمین "محمد خرسند" فردی ولایتمدار، آرمان‌گرا، انقلابی، مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی، رزمنده و جانباز دفاع مقدس و اندیشمندی سخنور و دارای حسن خلق بود که همواره در کنار مردم و با مشکلات مردم زندگی می کرد.
وی با بیان اینکه مردم ولایتمدار شهرستان کازرون از خدمات این عالم مجاهد رضایت داشته و بهره‌مندی فراوانی برده‌اند، افزود: ایشان تعامل بسیار خوبی با مسئولان سازمان‌ها و نهادها و به ویژه نیروی انتظامی داشت.
فرمانده انتظامی استان فارس در خصوص نحوه دستگیری قاتل امام جمعه شهرستان کازرون، گفت: با توجه به اهمیت موضوع، اینجانب شخصا به محل حادثه اعزام و با تشکیل چندین تیم عملیاتی، هدایت و نظارت و تقسیم بندی نیروها در مکان‌هایی که با رصد اطلاعاتی شناسایی شده بود، در نهایت در کمتر از 4 ساعت قاتل شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد.
سردار گودرزی گفت: نیروی انتظامی به عنوان ضابط دستگاه قضایی با هیچ مجرمی مماشات نخواهد داشت و همواره در جهت تقویت احساس امنیت اقدامات بایسته را انجام می دهد و این امر نیز با حمایت و پشتیبانی دستگاه قضایی، اعضای شورای تأمین و به ویژه مردم عزیز و ولایتمدار استان محقق شده است.
وی گفت: قطعا" دستگاه قضایی در کمترین زمان ممکن به پرونده این قاتل رسیدگی خواهد کرد و ابعاد مختلف این پرونده در تحقیقات تکمیلی از طریق مقام قضایی روشن و مجرم به سزای اعمال خود خواهد رسید.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه دستگیری این قاتل بازتاب های وسیع و گسترده ای در رسانه ها داشت، گفت: لازم می دانم به سهم خودم از رسانه ها به ویژه صدا و سیما ، جراید و خبرگزاری ها یی که با پوشش مناسب این موضوع، احساس امنیت را تقویت کردند، تقدیر و تشکر نمایم.
سردار گودرزی گفت: همچنین از مردم عزیز و ولایتمدار شهرستان کازرون به دلیل صبر و حوصله ای که در رابطه با این موضوع به خرج دادند تا عوامل انتظامی بتوانند در کمترین زمان ممکن اقدامات خود را انجام دهند، نیز کمال تقدیر و تشکر را دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار