معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران: 11 رتبه کشوری پرسش مهر متعلق به تهرانی هاست

تهران (پانا) - در نوزدهمین فراخوان ملی پرسش مهر رئیس جمهور محترم 11 نفر از فرهنگیان و دانش آموزان هنرمند و ادیب تهران رتبه های برتر را کسب نمودند.

کد مطلب: ۹۱۸۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران: 11 رتبه کشوری پرسش مهر متعلق به تهرانی هاست

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران ،معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران با اعلام این خبر گفت: نوزدهمین فراخوان ملی پرسش مهر رئیس جمهور در مهرماه 1397 با سئوال «چه مهارت هایی را در سال گذشته آموختید و دوست دارید چه مهارت هایی را بیاموزید» مطرح گردید که با استقبال خوبی از سوی دانش آموزان و فرهنگیان همراه شد. این فراخوان از مهرماه آغاز و تا بهمن ماه 97 مرحله مدرسه ای و منطقه ای انجام گرفته و در نهایت در بهمن و اسفندماه دبیرخانه پذیرش و داوری آثار توسط کارشناسان وزارت متبوع در کانون فرهنگی تربیتی تشکیل شده و نتایج نهایی در هفته جاری اعلام شده است.

کریمی همچنین افزود: از یازده نفر از برگزیدگان شهر تهران، چهار دانش آموز و هفت نفر همکاران محترم فرهنگی می باشند. برگزیدگان تهران در رشته های فیلم کوتاه، هنرهای دستی و تجسمی و هنرهای نمایشی رتبه های اول تا سوم را به دست آورده اند.

عبدالرسول کریمی نتایج نهایی پرسش مهر کشور که توسط دانش آموزان و فرهنگیان شهر تهران کسب شده است را به شرح زیر اعلام نموده و در پایان اظهار داشت: به همکاران محترم و دانش آموزان عزیز تبریک گفته و آرزومندیم تجلیل مناسبی از این هنرمندان و ادیبان ارجمند صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار