رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

توسعه و گسترش مبانی قرآن و عترت در سطح نظام سلامت ضروری است

بوشهر(پانا)_رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: توسعه و گسترش مبانی قرآن و عترت در سطح نظام سلامت ضروری است.

کد مطلب: ۹۱۸۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
توسعه و گسترش مبانی قرآن و عترت در سطح نظام سلامت ضروری است

دکتر سعید کشمیری در نشست صمیمی با فعالان و طلایه‌داران قرآنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: ترویج آموزه‌های دینی و قرآنی در دانشگاه‌ها زمینه‌ای را جهت انس بیش از پیش دانشجویان با کلام انسان‌ساز الهی فراهم می‌آورد.
وی تصریح کرد: بسط فضای معنوی و عطرآگین قرآن و عترت در محیط دانشگاهی همواره مورد اهتمام مسئولین ، دانشگاه‌ها علوم پزشکی بوشهر بوده است.
دکتر سعید کشمیری، ضمن تشکر از مرکز قرآن و عترت دانشگاه به جهت تلاش‌های مستمر در راستای توسعه و گسترش مبانی قرآن و عترت در سطح نظام سلامت استان بوشهر، رتبه آوران و فعالین قرآنی در بخش دانشجویی و اساتید را جزء افتخارات بی‌بدیل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قلمداد کرد.
دکتر اکرم فرهادی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گزارشی از روند فعالیت‌های قرآنی در دو بخش جشنواره قرآن و عترت و افتخارات کسب‌شده در این حوزه را ارائه کرد.
در ادامه این نشست صمیمی، چند تن از دانشجویان و اساتید دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در را راستای بهبود فضای نشر و توسعه فرهنگ قرآنی در دانشگاه بیان کردند.
نشست صمیمی فعالان و نخبگان قرآنی در دو بخش دانشجویی و اساتید با حضور مسئولین دانشگاه و باهمت مرکز قرآن و عترت معاونت فرهنگی و دانشجویی در شامگاه بیست و سوم ماه مبارک رمضان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار