شهرک صنوف و خودرویی قم آماده انتقال آهن فروشان و خدمات خودرویی است

قم (پانا) - شهردار منطقه۲ قم در دیدار مردمی با نمازگزاران مسجد امام خمینی (ره) از آماده شدن شهرک صنوف و خودرویی شهرداری خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۸۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
شهرک صنوف و خودرویی قم آماده انتقال آهن فروشان و خدمات خودرویی است

رضا رحیمی شهردار منطقه دو با حضور در مسجد امام خمینی (ره) جهت پاسخ گویی به مسائل و مشکلات نمازگزاران خیابان توحید ضمن پاسخ به درخواست نمازگزاران گفت: با امکانات خوبی که در شهرک صنوف ایجاد شده، آهن فروشان و سازندگان درب و پنجره در ماه های آینده به این شهرک انتقال خواهند یافت.

وی افزود: حدود ۳۰ آهن فروش در سطح منطقه ۲ وجود دارند که بسیاری از آنها نسبت به تجهیز واحد در شهرک صنوف اقدام نموده اند و بسیاری محل فروش خود را در شهرک دایر کرده اند و سازمان میادین در حال واگذاری مابقی واحدها می باشد.

رحیمی با بیان اینکه این انتقال شامل تمامی صنوف آهن فروش، منجمله درب و پنجره سازان می شود گفت: اعمال قانون جهت جلوگیری از ایجاد سد معبر توسط صنف در و پنجره ساز در بلوار شاهد و غیره از مهمترین درخواست های شهروندان است.

شهردار منطقه ۲ به وجود ۵۰ مکان جمع آوری ضایعات اشاره کرد و گفت: برای بسیاری از این اماکن رای بند ۲۰ صادر شده که تعدادی پلمپ و تعدادی جهت انتقال مهلت گرفته اند.

رحیمی با اعلام اینکه تمهیدات لازم در شهرک خودرویی فراهم شده گفت: انتقال اماکن خدمات خودرویی با اولویت خیابان توحید و بلوار امام رضا(ع) در دستور کار قرار گرفته که مراحل و نحوه انتقال آن به متقاضیان در حال انجام می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار