حضور پرشور مردم ولایتمداراسلامشهر درراهپیمایی روز جهانی قدس

اسلامشهر(پانا) - راهپیمایی روز جهانی قدس در اسلامشهرو در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور نماینده ولی فقیه ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار واقشار مختلف مردم انقلابی و روزه دار شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۸۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور پرشور مردم ولایتمداراسلامشهر درراهپیمایی روز جهانی قدس

در این راهپیمایی اعضای شورای تامین، کواکبیان نماینده مردم تهران، اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی ، معاونان فرماندار، بخشدار مرکزی، شهردارو اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین ادارات و سازمانهای مختلف نیزدر کنار مردم حضور داشتند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در اسلامشهر در ساعت یازده از مبادی اعلام شده آغاز و پس از طی مسیرهای منتهی به مصلی نماز جمعه توسط راهپیمایان، مراسم پایانی روز جهانی قدس در مصلی اسلامشهر برگزار شد.

در ادامه پس از قرائت قطعنامه پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس که با ندای تکبیر حاضرین همراه بود، حجت الاسلام طباطبائی نسب مشاور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به عنوان سخنران مراسم پایانی راهپیمایی دقایقی به سخنرانی پرداخت و پس از پایان سخنان او نماز جمعه اسلامشهر به امامت حجت الاسلام نوروزی اقامه شد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در واوان و بخش های چهاردانگه و احمدآباد مستوفی نیز با حضور گسترده مردم روزه دار در مسیرهای منتهی به محل برگزاری نماز جمعه برگزار شد و راهپیمایان در پایان پس از قرائت قطعنامه راهپیمایی روز قدس و اعلام حمایت همه جانبه از مردم‌مظلوم فلسطین در نماز جمعه شرکت کردند.

/خبرنگار: فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار