قدس متعلق به همه مسلمانان است

بوشهر(پانا)_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: قدس متعلق به همه مسلمانان و دفاع از حق و حقوق مردم سرزمین فلسطین وظیفه همگانی است.

کد مطلب: ۹۱۸۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
قدس متعلق به همه مسلمانان است

فاطمه کرمپور در آستانه روز قدس بیان کرد: روز قدس، روز اتحاد و یکپارچگی، برائت و اعلام نفرت مسلمان و آزادگان جهان از رژیم اشغالگر قدس، تجلی دفاع از آزادی و حقوق مردم بی دفاع فلسطین و روزی ماندگار از شکوه حضور امت مسلمان در حمایت از مظلوم است.
وی افزود: آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان "روز قدس" در جهت زنده‌ نگهداشتن روحیه ظلم‌ستیزی،مقاومت و پایداری مردم ایران و جهان در مقابل استکبار و استبداد نامگذاری شده که ما وظیفه داریم در این روز با حضور خود به جهانیان اثبات کنیم ایران و ایرانی همیشه در مقابل زیاده خواهی تمام قد ایستاده است.
کرمپور اظهار داشت: شرکت در راهپیمای روز قدس می‌تواند پیامی برای همه مستکبرین و ظالمین جهان داشته باشد و آن پیام این است که، مبارزه و مقاومت ملت ها در برابر زیاده خواهی و ظلم آنان نتیجه ای جز رسوایی و آبرو ریزی چیز دیگری برای آنها بهمراه نخواهد داشت. تاریخ این موضوع را بارها اثبات کرده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: اینجانب به عنوان عضوی از مجموعه فرهنگ و هنر، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه پرفیض رمضان، از همه مردم متدین و همیشه در صحنه استان بوشهر بویژه هنرمندان دعوت می‌نمایم تا با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی باشکوه روز قدس بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار و رژیم صهیونیستی به نمایش گذارده و فریاد رسای خود در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین و آزادی قدس شریف را به گوش جهانیان برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار