رئیس اداره آموزش و پرورش سیلوانا :

اولیا با آرامش خاطر و بدون دغدغه برای ثبت نام دانش آموزان مراجعه کنند

بارومیه ( پانا) - جلسه توجیهی ثبت نام دانش آموزان در سالن 9 دی سیلوانا با حضور مصطفوی رئیس اداره آموزش و پرورش سیلوانا ، معاون آموزشی ،مدیران و مدیر آموزگاران مقطع ابتدائی آموزش و پرورش سیلوانا تشکیل شد .

کد مطلب: ۹۱۸۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
اولیا با آرامش خاطر و بدون دغدغه برای ثبت نام دانش آموزان مراجعه کنند

مدیر آموزش و پرورش منطقه سیلوانا در این جلسه با اشاره به اینکه همواره موضوع ثبت نام دانش آموزان از دغدغه های جدی والدین است گفت: تلاش می کنیم با تکریم ارباب رجوع و در چهارچوب قوانین و مقرّرات مربوطه ، شرایطی را ایجاد نماییم تا اولیاء با آرامش خاطر نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام نمایند.

شهرام مصطفوی افزود: راهکارهای مناسب برای ثبت نام دانش آموزان با هم اندیشی بیشتر، تشکیل منظّم جلسات و برگزاری کارگروه های تخصّصی ، بدون مشکل فراهم می شود.

وی همچنین ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط معاونت و کارشناسان آموزش به مفاد دستورالعمل در خصوص ثبت نام دانش آموزان اشاره کرد.

مصطفوی به تبیین مواردی همچون تشکیل ستاد نظارت ، ثبت نام به موقع دانش آموزان توسط مدیران و مدیر آموزگاران در سیستم سناد، نظارت کمی و کیفی بر سیستم ثبت نام توسط کارشناسان ذیربط، مشارکت بیشتر مدیران مدارس و برگزاری جلسات مستمر و پیگیری مصوبات مربوطه پرداخت.

وی یکی از مهمترین وظایف اعضای ستاد را نظارت مستمر و مستقیم بر روند ثبت نام و ارزیابی دقیق عنوان و بیان کرد: با حضور در مدارس هنگام ثبت نام باید مشکلات احتمالی را شناسایی و در جهت رفع آن تلاش کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار