سرپرست آموزش و پرورش شهرستان قرچک : اوقات فراغت مناسب می‌توانند در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد

قرچک (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: پایگاه‌های اوقات فراغت تابستان 98به صورت خودگردان اداره می‌شود و هزینه‌ای را که از دانش آموزان دریافت می‌شود در راستای حقوق و حق‌الزحمه مربیان است.

کد مطلب: ۹۱۸۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان قرچک : اوقات فراغت مناسب می‌توانند در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد

غلامرضا بختیاری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک، اظهار داشت: طبق سند تحول بنیادین مدرسه‌ای صالح است که پویا و با برنامه باشد، و برنامه‌های شاداب و نشاط داشته باشد.

او گفت: بالاترین مقام رسیدگی به مشکلات و تصمیم‌گیری برای آموزش و پرورش شورای آموزش و پرورش میباشد و تصمیمات در این جلسه می‌توانند راه گشای معضلات و آسیب‌های اجتماعی در منطقه است.

این مسؤول افزود: اولویت کاری بنده در آموزش و پرورش به خاطر تراکم بالای دانش‌آموزی ساخت مدرسه است، در حال حاضر در شهرستان خیر برای ساخت مدرسه وجود دارد، ولی زمینی برای ساخت آن موجود نیست.

بختیاری تصریح کرد: یکی دیگر از اقداماتی که در آموزش و پرورش قرچک صورت می‌گیرد تجاری‌سازی بعضی از مناطق آموزشی میباشد وباید آموزش و پرورش به سمت خودکفایی مالی سوق داده شود و این برنامه نیز در آموزش و پرورش قرچک کلید خورده است.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان قرچک بیان داشت: با توجه به اینکه به فصل تابستان نزدیک می‌شویم نیاز است در خصوص اوقات فراغت دانش آموزان برنامه‌ریزی شود و اوقات فراغت مناسب می‌توانند در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد.

این مسئول گفت: در راستای اوقات فراغت دانش آموزان در مدارس ستادی تشکیل‌شده و برای ایاب و ذهاب دانش‌آموزی روستایی نگاه ویژه همه مسوولان را می‌طلبد.

بختیاری خاطرنشان کرد: پایگاه‌های اوقات فراغت به صورت خودگردان اداره می‌شود و هزینه‌ای را که از دانش آموزان دریافت می‌شود در راستای حقوق و حق‌الزحمه مربیان است.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان قرچک یادآور شد: شهرداری قرچک در راستای اوقات و فراغت شهروندان در سطح شهرستان کارهای بسیاری خوبی انجام‌شده و سرای محله و نصب وسایل بازی در پارک‌ها و بوستان محله‌ها خوب بوده است.


خبرنگار :توحید عظیمی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار