راهیابی 14 نفر از دانش آموزان لامرد به مرحله استانی مسابقات قرآن‌و‌عترت

لامرد ( پانا ) - معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش لامرد از راهیابی 14 نفر از دانش آموزان لامرد به مسابقات استانی قرآن و عترت خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۸۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی 14 نفر از دانش آموزان لامرد به مرحله استانی مسابقات قرآن‌و‌عترت

کوروش حیاتی در آیین گرامیداشت دانش آموزان برتر قرآنی لامرد گفت: با تلاش های بی وقفه ای که امسال صورت گرفت ۸۷۰۰ دانش‌آموز لامرد در مسابقات قرآن و عترت مرحله آموزشگاهی شرکت کردند.


وی افزود: پس از مرحله آموزشگاهی، مرحله شهرستانی و سپس مرحله انتخابی استان برگزار گردید که دانش آموزان لامردی توانستند 23 مقام برتر مسابقات مقدماتی استان را به خود اختصاص دهند اما به علت عدم ظرفیت کافی استان این تعداد به 14 نفر کاهش یافت.

این مقام مسئول هدف از برگزاری چنین مسابقاتی را گسترش فرهنگ قرآن و اسلام در جامعه، ‌کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد بستری برای آشنایی دانش آموزان با سیره ائمه اطهار خواند.


در ادامه امام جمعه لامرد با اشاره به خاطره ای از مشارکت خود در مسابقات قرآنی، به یادماندنی و زیبا بودن را شاخص های این مسابقات برشمرد و گفت: گذراندن اوقات در کنار قرآن و فراگیری آن از جمله لحظاتی است که فرد در بزرگسالی به آن افتخار میکند.


حجت الاسلام حسین زاده پیدا کردن دوست خوب، برطرف شدن مشکلات و موفقیت های تحصیلی را از ثمرات انس با قرآن دانست و خاطر نشان کرد: قرآن سراسر کد است؛ قرآن را مثل شن روی زمین نپاشید قرآن را با شیوه خودش بخوانید.

وی در پایان تجلیل از دانش آموزان قرآنی در مصلای نمازجمعه لامرد را از مسئولین خواستار شد همچنین از اردوی چهار روزه ویژه دانش آموزان برتر قرآنی در اردوگاه شهید رجایی تهران و اختصاص پنجاه میلیون ریال بودجه به دارالقرآن لامرد خبر داد.

خبرنگار: فاطمه زائری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار